Aτυπικό μόνο εκτός γηπέδων το Μουντιάλ
Η μόνιμη επωδός («αυτό δεν είναι Μουντιάλ») όλων των παραπονούμενων για τα καινοφανή στοιχεία που συνοδεύουν το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ συνεχίστηκε χθες, τρίτη μέρα των αγώνων της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.
Γιατί στο αρχικό... ξενέρωμα για το ότι δεν συνοδεύεται από... μπαλκόνι, πίτσα και μπίρα προστέθηκε το τηλεοπτικό. Με το φιάσκο της πλατφόρμας του τηλεοπτικού σταθμού που πήρε τα δικαιώματα και αντί να προβάλλει αγώνες τους στέλνει άρον άρον στο «ανοιχτό» του κανάλι, μετά τον ορυμαγδό παραπόνων και απειλών για δικαστικές προσφυγές από εξαγριωμένους τηλεθεατές, που κάθισαν να δουν Μέσι και αντ’ αυτού... βαρέθηκαν να βλέπουν «συγγνώμη, διακοπή»...
Καμία σχέση με αρχετυπικό Μουντιάλ δεν έχει ότι εις εκ των 830 συμμετεχόντων παικτών του είναι χωρίς επαγγελματική στέγη. Και όχι όποιος όποιος, αλλά ο Κριστιάνο Ρονάλντο, που την επικοινωνιακή πίεση του τηλεοπτικού του... διαγγέλματος δεν άντεξε η διοίκηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, κάνοντας εκείνο που τελικά έπρεπε να είχε κάνει το καλοκαίρι: να τον αφήσει να φύγει. «Γάμος» με το στανιό και ειδικά με τέτοιον... γαμπρό δεν φτουράει.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Την ίδια στιγμή που ο «CR7» πανηγυρίζει που έμεινε... άνεργος, ο συμπρωταγωνιστής του στην πλέον συζητημένη διαφήμιση στα χρονικά Λιονέλ Μέσι έχει σοβαρότερα προβλήματα, γιατί εντός αγωνιστικού χώρου το Μουντιάλ του Κατάρ είναι απολύτως αρχετυπικό. Ειδικά με όσα έχουμε δει στις τελευταίες διοργανώσεις και πιο συγκεκριμένα από το 2002 και εντεύθεν, όπου κερδίζουν οι ομάδες και όχι οι αρτίστες...
Παρότι το «10άρι» της «αλμπισελέστε» έγινε ο μόλις πέμπτος παίκτης στα χρονικά με γκολ σε τέσσερα Παγκόσμια Κύπελλα και έβαλε μπροστά στο σκορ τη «σελεσιόν» κόντρα στη Σαουδική Αραβία, δεν βρήκε συμπαράσταση στους συμπαίκτες του, οι οποίοι πέφτοντας στην παγίδα του τεχνητού οφσάιντ 10 φορές, που έστησε ο Γάλλος τεχνικός Εβρέ Ρενάρ, «αποκοιμήθηκαν», ξυπνώντας με το τέλος του αήττητου σερί 36 αγώνων τους... Πλέον η πρωταθλήτρια Νότιας Αμερικής –που έγινε η πρώτη ομάδα στα χρονικά Παγκοσμίου Κυπέλλου με τέσσερις παίκτες άνω των 34 στην 11άδα της!- έχει δύο… τελικούς (με Μεξικό και Πολωνία) χωρίς περιθώριο λάθους, για να μην πάρει νωρίτερα του αναμενομένου το αεροπλάνο της επιστροφής από αυτό που έχει ονομαστεί «τελευταίος χορός» του Μέσι σε Μουντιάλ.
Μετά τον σαουδαραβικό θρίαμβο, που είχε ως αποτέλεσμα η σημερινή μέρα να ανακηρυχθεί εθνική αργία στη χώρα -και ο οποίος στενοχώρησε εξίσου με τους Αργεντινούς τους... Καταριανούς (οικονομικοί και γεωστρατηγικοί αντίπαλοι γαρ)-, ακολούθησαν δύο λευκές ισοπαλίες. Οι πρώτες του τουρνουά. Σε εκείνη της Δανίας με την Τυνησία πρόσωπο του αγώνα ήταν ο Κρίστιαν Έρικσεν, που πριν από ενάμιση χρόνο στην αντίστοιχη πρεμιέρα των Σκανδιναβών στο Γιούρο είχε υποστεί καρδιακή προσβολή. Παραλίγο να γίνει και ο Μεριά με το χέρι στο 94’, αλλά το ότι η μπάλα χτύπησε πρώτα στο στήθος του γλίτωσε τον πρώην αμυντικό του Ολυμπιακού από τη «ρετσινιά». Κάτι που δεν απέφυγε ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι αφού νικήθηκε από τον Γκιγέρμο Οτσόα σε πέναλτι και συνεχίζει χωρίς γκολ σε Μουντιάλ (όπως και το 2018) μετά το Μεξικό – Πολωνία.
Στο βραδινό ματς η Γαλλία έδειξε ότι και χωρίς τον κάτοχο της Χρυσής Μπάλας Μπενζεμά έχει και λάμψη και λύσεις, κάνοντας ανατροπή κόντρα στα «καγκουρό» με πρωταγωνιστές τους Ραμπιό και Ζιρού. Μάλιστα, ο δεύτερος έφτασε τα 51 γκολ του Τιερί Ανρί και μοιράζονται τον τίτλο του πρώτου σκόρερ στη δις παγκόσμια πρωταθλήτρια, που ξεκίνησε την υπεράσπιση των κεκτημένων επιτυχημένα.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ