Δωρεάν οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της ευρωπαϊκής Super League
Ο Aνάς Λαγκαρί, συνιδρυτής της εταιρείας A22, η οποία βρίσκεται πίσω από το σχεδιασμό της ευρωπαϊκής Super League, μιλώντας στη γαλλική εφημερίδα «Ouest France», αποκάλυψε-χωρίς να κατονομάσει- ότι «περίπου είκοσι σύλλογοι κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση» και ότι αυτή τη στιγμή «διεξάγονται συνομιλίες με άλλους τριάντα».
«Έχουμε αρκετούς συλλόγους για να ξεκινήσουμε, αλλά θέλουμε να τους πείσουμε όλους», πρόσθεσε.
Μίλησε επίσης για τις δωρεάν τηλεοπτικές μεταδόσεις των αγώνων:
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
«Γιατί να πληρώνεις 40, 50, 60 ή 170 ευρώ όπως στην Ισπανία το μήνα για να μπορείς να παρακολουθείς ποδόσφαιρο όταν μπορείς να το κάνεις δωρεάν; Έχω ακούσει πολλά: ότι “θα έχουμε ένα παιχνίδι την ημέρα που θα είναι δωρεάν” ή “θα το κάνουμε για τρεις μήνες δωρεάν και μετά θα πρέπει να πληρώνει κάποιος”. Όχι. Όλοι οι αγώνες θα είναι δωρεάν και για πάντα».
Το στέλεχος της Α22 διαβεβαίωσε ότι το οικονομικό μοντέλο θα χρηματοδοτηθεί μέσω στοχευμένων διαφημίσεων, όπως οι μεγαλύτερες ψηφιακές εταιρείες όπως το Facebook, το Instagram ή η Google. «Το Gmail είναι δωρεάν, το WhatsApp είναι δωρεάν, το Instagram είναι δωρεάν. Κι όμως δημιουργεί πολλά χρήματα ανά χρήστη», τόνισε.
Για να ξεφύγει από αυτή τη διαφήμιση και να δώσει στον χρήστη τη δυνατότητα επιλογής, η A22 παρέχει μια συνδρομή που «θα είναι περίπου 10 ευρώ το μήνα» για να παρακολουθεί τους αγώνες χωρίς διαφημίσεις.
Η εταιρεία, με έδρα τη Μαδρίτη, σκοπεύει να δημιουργήσει ένα είδος ποδοσφαιρικού κοινωνικού δικτύου, το οποίο θα ονομάζεται Unify: εκτός από τη μετάδοση αγώνων, θα πρέπει να επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους και να διαβάζουν περιεχόμενο για τον σύλλογό τους.
Πηγή: ertnews.gr