Η «έκρηξη» του Βινίσιους, τα εκατομμύρια γύρω από τους παίκτες και οι αθλητικές εταιρείες
Ο Βινίσιους έχει αλλάξει επίπεδο και ετοιμάζεται να δεχτεί μεγάλες προσφορές από αθλητικές εταιρείες. Μυθικά ποσά γύρω από τους ποδοσφαιριστές.
Δεν αποτελεί είδηση του γεγονός πως το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει πολύ. Ο ρομαντισμός είναι κάτι πολύ μακρινό. Πλέον τα πάντα παίζουν τον ρόλο τους, οι χορηγοί, οι αθλητικές εταιρείες και φυσικά οι παίκτες κάνουν τα δικά τους «παιχνίδια» έχοντας κι ένα ξεχωριστό «όπλο» στα χέρια τους. Αυτό δεν είναι άλλο από τα social media και την αμεσότητα που έχουν αποκτήσει με τους θαυμαστές τους.
Μέσω αυτών μπορούν να διαφημίσουν τα πάντα, μπορούν να τοποθετηθούν για θέματα που τους αφορούν και φυσικά μπορούν διεκδικήσουν πολύ καλύτερες συμφωνίες. Πιο πρόσφατο παράδειγμα όλων αυτών ο Βινίσιους, ο οποίος επέλεξε στο παιχνίδι της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Βαλένθια να μην παίξει στο πρώτο ημίχρονο με παπούτσια Nike με την οποία έχει συμβόλαιο τα τελευταία εννιά χρόνια και δεσμεύεται μαζί της μέχρι το 2028. Στο δεύτερο ημίχρονο φόρεσε παπούτσια της συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά το μήνυμα εστάλη.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε ρήξη από το Μουντιάλ, αφού ο ίδιος θεώρησε πως δεν αντιμετωπίστηκε σωστά από την εταιρεία. Ήδη Puma και Adidas ετοιμάζονται να χτυπήσουν την πόρτα του Βινίσιους, ο οποίος σκοπεύει να πάρει ένα πολύ μεγάλο συμβόλαιο στη νέα του συμφωνία. Αυτή τη στιγμή το πιο υψηλό συμβόλαιο το έχει ο Νεϊμάρ, ο οποίος εισπράττει 25 εκατ. ευρώ τη σεζόν από την Puma. Ο Μέσι έχει συμβόλαιο 19 εκατ. ευρώ με την Adidas, ενώ Κριστιάνο και Εμπαπέ 18 και 14 εκατ. ευρώ αντίστοιχα από τη Nike.
Ο Βινίσιους έχει πίσω του μία ομάδα 30 ατόμων η οποία τον συμβουλεύει και επιχειρεί να ανεβάσει και την εμπορική του αξία εκτός από την ποδοσφαιρική. Ήδη αυτό το έχει πετύχει με τον παίκτη να έχει καταχωρημένο το όνομα «BailaViniJr» με το οποίο μπορεί στο μέλλον να δραστηριοποιηθεί σε διάφορους τομείς της αγοράς. Τον Βινίσιους τον «πολιορκούν» ήδη πολύ μεγάλες εταιρείες τόσο ρούχων, όσο και ρολογιών και ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πολύ μεγάλο ρόλο σε όλα αυτά λοιπόν παίζει και η ραγδαία του αύξηση στα social media, αφού ήδη μετράει 29 εκατομμύρια ακόλουθους και στόχος του είναι να τους αυξήσει