Διώξτην ρε Σεμέδο!
Ο Πορτογάλος στόπερ μετά την Τότεναμ κάνει κάποια λάθη που δεν επιτρέπονται για την κλάση του. Η κακή του εκτίμηση στο κόρνερ του δεύτερου γκολ της Μπάγερν δεν συγχωρείται ούτε από τον ίδιο.
Όχι, δεν πρόκειται να «σταυρώσουμε» κανέναν Σεμέδο. Είναι ένας στόπερ που ούτε στα... 35 του δεν θα περνούσε από την Ελλάδα για να παίξει ποδόσφαιρο. Η κλάση του είναι τέτοια που είναι πολυτέλεια για τη χώρα μας.
Αυτό σημαίνει όμως ότι αυτομάτως έχεις και απαιτήσεις! Ο Πορτογάλος στόπερ που κάποια στιγμή θα φέρει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία του Ολυμπιακού, δείχνει το τελευταίο διάστημα σαν να μην έχει εμπιστοσύνη στα πόδια του. Ειδικά μετά το παιχνίδι με την Τότεναμ. Έκανε τη ματσάρα απέναντι στον Χάρι Κέιν και την παρέα του και στη συνέχεια ακολούθησαν κάποια παιχνίδια, στα οποία είτε εμφανιζόταν χαλαρός στις ενέργειές του (π.χ. στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό), είτε έκανε λάθη που δεν επιτρέπονταν για την κλάση του (π.χ. Μπάγερν).
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Λάθη θα κάνουν όλοι. Ακόμα και ο... Μπεκενμπάουερ έκανε λάθη. Το θέμα είναι να μην χάνει αβίαστα την μπάλα. Στο πρώτο λεπτό του αγώνα έχει μπερδευτεί τρεις φορές σε διάστημα 15 δευτερολέπτων. Το χειρότερο όμως είναι στη φάση του 1-2.
Δεν στεκόμαστε στο «τένις» που έπαιξαν με το κεφάλι οι Βαυαροί μετά το κόρνερ του Κουτίνιο που είχε ως τελικό αποδέκτη τον σκόρερ του δεύτερου τέρματος, Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι. Στεκόμαστε στη φάση που έχει προηγηθεί και στο πώς έφτασαν οι Γερμανοί να εκτελέσουν εκείνο το κόρνερ.
Είδαμε στο πρώτο ημίχρονο τον Παβάρ όταν έβλεπε να πιέζεται από τον Ελ Αραμπί ή τον Μασούρα σε μία φάση διεκδικήσιμη, να στέλνει την μπάλα με συνοπτικές διαδικασίες στην εξέδρα για πλάγιο. Είδαμε τον Ερνάντες να κάνει το ίδιο. Επίσης και ο Μπόατενγκ στο δεύτερο ημίχρονο ενήργησε με διώξιμο προς τα πλάγια όταν ο Ολυμπιακός πίεζε για την ισοφάριση. Δεν ρίσκαραν με λίγα λόγια...
Ο δε Σεμέδο πήρε την μπάλα στην περιοχή και ενώ έβλεπε τον Λεβαντόφσκι να «καραδοκεί», αντί να απομακρύνει σε πλάγιο προτίμησε να κρατήσει ελάχιστα δευτερόλεπτα παραπάνω την μπάλα στα πόδια του, έδωσε μία εντύπωση ότι τον «είχε» στο σπριντ, με αποτέλεσμα να πιεστεί από τον Πολωνό και να καταλήξει η φάση σε κόρνερ. Στο κόρνερ που η Μπάγερν πήρε «κεφάλι» στο σκορ.
Προφανώς και ο Σεμέδο δεν είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για την ήττα του Ολυμπιακού και δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξουμε το «ανάθεμα» σε κανέναν! Απλώς στεκόμαστε στο γεγονός ότι επειδή έχουμε απαιτήσεις από τον Πορτογάλο, τέτοιες φάσεις πρέπει να τις «καθαρίζει» σαν αβγό.
«Βράχος» ήταν πριν από τον Παναθηναϊκό και «βράχος» παραμένει. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Τέτοιος στόπερ δεν έχει ξαναπεράσει από τον Ολυμπιακό. Και ο Μέλμπεργκ έκανε λάθη, και ο Αβραάμ πιο παλιά, και ο Μανωλάς, και ο Σιόβας. Δεν γίνεται να είναι συνεχώς στο «πικ». Θα επανέλθει ο Σεμέδο και είμαστε σίγουροι για αυτό, γιατί πολύ απλά είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει αποδείξει τι μπορεί να κάνει στο χορτάρι. Τα λέμε όμως όλα αυτά, γιατί ακολουθεί το ματς με την ΑΕΚ και όσο να ‘ναι, δεν είναι εύκολο να επιστρέφεις στην ελληνική πραγματικότητα από ένα ματς Champions League.
Σε μία εκπληκτική βραδιά για τους «ερυθρόλευκους», παίζοντας μπαλάρα στο δεύτερο ημίχρονο και μη αφήνοντας την Μπάγερν να πατήσει περιοχή για περίπου 20 λεπτά στην επανάληψη, ο Ολυμπιακός δέχτηκε δύο τέρματα και έχασε ένα ματς που δεν έπρεπε – βάσει της συνολικής του εικόνας – να χάσει.
Κοίταξε στα μάτια την Μπάγερν των 900 εκατομμυρίων ευρώ μπάτζετ, μια Μπάγερν που είναι φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου. Και για να μένει η πικρία στο τέλος στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού ή για να λέει ο Κόβατς ότι ο Ολυμπιακός αξίζει να περάσει, πάει να πει ότι οι Πειραιώτες παιχνίδι με το παιχνίδι «μεγαλώνουν» σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτό είναι το μεγαλύτερό του κέρδος.
Αν δεν «μεγάλωνε» ευρωπαϊκά δεν θα έρχονταν παίκτες τύπου Σεμέδο, παρότι γκρινιάζουμε λίγο για το ότι δεν έδιωξε σε πλάγιο στη φάση του κόρνερ του 1-2. Ήταν, είναι και παραμένει ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ για τον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αυτό δεν αλλάζει... Ωστόσο, στο Champions League οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά.