Nova: Θέλει τη Wind αλλά η επένδυση στη Super League απέτυχε λόγω… πειρατείας
Τι ειπώθηκε για τη Wind στη σημερινή συνέντευξη Τύπου της NOVA και γιατί θεωρείται αποτυχημένη η επένδυση στη Super League και δεδομένη η απόφαση για μειωμένη πρόταση στις ομάδες. Η πλατφόρμα EON της United Group και το Netflix.
Η Forthnet γίνεται πλέον NOVA –αυτή θα είναι η επωνυμία- και έως το τέλος του έτους πρόκειται να επενδύσει 50 εκατ. ευρώ. Αυτό ανέφεραν, σήμερα σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου United Viktoriya Boklag και ο διευθύνων σύμβουλος της Nova Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.
MEGA - Νέες σειρές: «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» και «Η γη της ελιάς»
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τόνισαν ότι η εταιρεία τους τελευταίους έξι μήνες έχει επενδύσει 150 εκατ. ευρώ για την εξαγορά και τον μετασχηματισμό της Forthnet. Τα χρήματα επενδύθηκαν για την αναδιαμόρφωση της πλατφόρμας και των καταστημάτων της εταιρείας. Ως εκ τούτου, η πρώτη φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας τοποθετείται συνολικά σε 200 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας έχει διάρκεια πέντε ετών και είναι υπό διαμόρφωση.
Το ενδιαφέρον για τη Wind
Η CEΟ της United Group, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του ομίλου για την απόκτηση της Wind, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν διαθέτει κινητή στην Ελλάδα. Το βήμα αυτό θα της επέτρεπε «να καταστεί ολοκληρωμένος πάροχος». Η Viktoriya Boklag δεν προσδιόρισε εάν υπάρχουν, εν εξελίξει, συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
«Η εξαγορά της Forthnet είναι η μοναδική που πραγματοποίησε η United Group εν μέσω πανδημίας. Είδαμε ότι η ελληνική αγορά και τα Μέσα Ενημέρωσης διαθέτουν σημαντική δυναμική. Βασίζουμε το επιχειρείν μας σε τρεις πυλώνες και αυτό θα πράξουμε στην Ελλάδα. Πρόκειται δηλαδή για την παροχή προσφορών με τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών. Το περιεχόμενο, παράγοντας ενημέρωση, ψυχαγωγία και σειρές μυθοπλασίας. Ο τρίτος πυλώνας είναι η εμπειρία πελάτη που είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είναι εκπληκτική» ανέφερε η Viktoriya Boklag.
Διεθνείς παραγωγές και αθλητικές μεταδόσεις
«Είμαστε ο μεγαλύτερος επενδυτής στη χώρα σε περιεχόμενο, επιδιώκοντας να επενδύσουμε περισσότερο στην ανάπτυξη περιεχομένου. Μέχρι τώρα ήμασταν η πλατφόρμα που είχε να κάνει περισσότερο με ελληνικό περιεχόμενο, το οποίο όμως, εμπλουτίζεται, πλέον, με διεθνείς παραγωγές και αθλητικές μεταδόσεις. Επιδιώκουμε να καταστήσουμε τη Nova εφάμιλλο ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά» σημείωσε ο κ. Γεωργιόπουλος.
Η διαδικτυακή πειρατεία
Οι επικεφαλής της United Group και της Nova ανέφεραν ότι αποτελεί σημαντική παθογένεια για την ελληνική αγορά η διαδικτυακή πειρατεία οπτικοακουστικών παραγωγών. Επισήμαναν ότι η επένδυση στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έφερε συνδρομητές στην εταιρεία καθώς η πειρατεία επί του περιεχομένου ανέρχεται σε περίπου 400.000 χρήστες.
Μάλιστα αυτό που διαφάνηκε είναι ότι η Nova δεν θα επανέλθει στο ποσό της περσινής σεζόν που έδωσε για τη Super League.
Η πλατφόρμα EON και το Netflix
Στο μεταξύ, η πλατφόρμα EON της United Group έρχεται και στην Ελλάδα. Η νέα διοίκηση της Nova, προανήγγειλε από το Φθινόπωρο, τη νέα υπηρεσία streaming με την τεχνολογία της EON με αποκλειστικό περιεχόμενο και την συνεργασία με άλλα διεθνή δίκτυα,όπως π.χ. το Netflix. Σήμερα η Nova, όπως αναφέρθηκε, είναι η δεύτερη στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης.