Netflix: Οι 5 πρωτότυπες ταινίες της πλατφόρμας που ξεχώρισαν το 2020
Το Netflix κυκλοφόρησε αρκετές πρωτότυπες ταινίες μέσα στο 2020 - Αυτά είναι τα 5 φιλμ που ξεχώρισαν για τη χρονιά που φεύγει - Οι περισσότερες βασίστηκαν σε αληθινές ιστορίες, αλλά και σε βιβλία.
1. Η δίκη των 7 του Σικάγο
Yπόθεση: Ένα χρόνο μετά τα αιματηρά επεισόδια αντιπολεμικών διαδηλωτών και αστυνομίας κατά τη διάρκεια του εθνικού συνεδρίου του Δημοκρατικού Κόμματος το 1968 στο Σικάγο, οκτώ ακτιβιστές προσάγονται σε δίκη με σωρεία κακουργηματικών κατηγοριών. Δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του Ααρον Σόρκιν (μετά το «Molly's Game»), όμως πολλαπλή σεναριακή κατάθεση πάνω σε... ζητήματα τιμής. Από το «A Few Good Men» μέχρι το «The West Wing» κι από το «The Newsroom» μέχρι το «The Social Network», ο Σόρκιν είναι πιστός σε όσα τον προβληματίζουν. Ηταν μία πολιτική δίκη. Ηταν μία δίκη συνωμοσίας. Ηταν ένα τσίρκο, ένα θέατρο παραλόγου. Ηταν νόμιμη. Αν ο Σόρκιν επιλέγει ένα δικαστικό δράμα είναι γιατί θέλει να θέσει την ερώτηση: είναι το «νόμιμο» και «ηθικά σωστό»;
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
2. Πάντα ο διάβολος
Υπόθεση: Ο πολύ ενδιαφέρων σκηνοθέτης Αντόνιο Κάμπος των «Afterschool» (πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών 2008) και «Christine» με την Ρεμπέκα Χολ, διασκευάζει το «Πάντα ο Διάβολος» του Ντόναλντ Ρέι Πόλοκ για λογαριασμό του Netflix με ένα πολύ δυνατό καστ που αποτελείται από τους Τομ Χόλαντ, Σεμπάστιαν Σταν, Ρόμπερτ Πάτινσον, Μπιλ Σκάρσγκαρντ, Ράιλι Κιου, Τζέισον Κλαρκ, Ελίζα Σκάνλεν, Μία Βασικόφσκα και άλλους. Σύμφωνα με τη σύνοψη του βιβλίου (κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Μεταίχμιο), ένας δολοφόνος - εκδικητής, ένας εξουσιομανής σερίφης, ένα ζευγάρι σίριαλ κίλερ, ένας διεστραμένος πάστορας, μία απόκληρη γυναίκα, στήνουν μία γοτθική γκαλερί διαφθοράς και νοσηρότητας σχολιάζοντας την παρακμή της βαθιάς Αμερικής στο διάστημα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ως τη δεκαετία του '60.
3. I' thinking of ending things
Υπόθεση: Πρόκειται για τη νέα ταινία του Τσάρλι Κάουφμαν, η πρώτη με ανθρώπους μετά το 2012, η οποία θυμίζει σχεδόν κάθε προηγούμενη ταινία που έχει κάνει στο παρελθόν, αλλά έχει και τους δικούς της συνειρμούς, συνεκδοχές και παραλληλίες με την ίδια την ύπαρξη. Άλλωστε, αυτό αποδεικνύεται ότι είναι: μια εκ του τέλους ενατένιση της ατομικής πορείας μέσα στο μεγαλειώδες κενό της ζωής. Ευφυής. Πολυσύνθετα φιλοσοφημένη. Αβάσταχτα αληθινή, παρά τον προφανή σουρεαλισμό της. Μία ταινία που εκτιμάς και υποκλίνεσαι. Αλλά δεν θα την αγαπήσεις ποτέ. Μπροστά στο απύθμενο σκοτάδι του 60χρονου Κάουφμαν, σου λείπει ακόμα περισσότερο η λιακάδα της κινηματογραφικής νιότης του (σας). H Λούσι (ή Λουίζα, ή Λουτσία, ή Εϊμι) δέχθηκε την πρόσκληση του Τζέικ, του αγοριού της εδώ και δύο μήνες, να γνωρίσει τους γονείς του. Θα οδηγήσουν για ώρες μέσα στην χιονοθύελλα για να φτάσουν στη φάρμα που μεγάλωσε, να φάνε όλοι μαζί και να επιστρέψουν. Η γνωριμία με τους γονείς είναι πάντα ένα μεγάλο βήμα. Στρεσογόνο κι αποκαλυπτικό. Ειδικά... όταν, εσύ μυστικά, μέσα σου, σκέφτεσαι να δώσεις ένα τέλος στα πράγματα.
4. Life ahead
Ένα 12χρονο ορφανό αγόρι από την Σενεγάλη, ζει υπό την προστασία ενός γιατρού στην Ιταλία. Παραγκωνισμένο από την ίδια την ζωή και βουτηγμένο στο έγκλημα ψάχνοντας τρόπο να ζήσει, θα βρεθεί μέσω του γιατρού στο σπίτι της Μαντάμ Ρόζα(Σοφία Λόρεν), την οποία ο 12χρονος Μόμο είχε ληστέψει. Η Μαντάμ Ρόζα είναι επιζήσουσα του ολοκαυτώματος στον Β’ παγκόσμιο πόλεμο και πρώην ιερόδουλη. Η ίδια φροντίζει στο σπίτι της και άλλα παιδιά, και έτσι δέχεται έπειτα από δυσκολία να φιλοξενήσει και τον Μόμο. Οι ξαφνικές αναταραχές στην υγεία και την ψυχολογία της Μαντάμ Ρόζα, θα φέρουν κοντά τον Μόμο ο οποίος παρά τον έντονο επιθετικό χαρακτήρα που είχε τόσο στην ίδια όσο και στα άλλα παιδιά, θα εγκλιματιστεί και θα νιώσει την ανάγκη να προσφέρει την φροντίδα που και εκείνος εισπράττει. Το «The Life Ahead», είναι μια ταινία που αναδεικνύει τόσο την Σοφία Λόρεν και την δραματική ερμηνεία της, όσο και το συνολικό δράμα της ταινίας εστιάζοντας στον χαρακτήρα που ξεδιπλώθηκε περισσότερο, τον Μόμο.
5. Τα κορίτσια που χάθηκαν
Όταν η 24χρονη Shannan Gilbert εξαφανίζεται μυστηριωδώς ενα βραδυ, η μητέρα της Mari (Amy Ryan), ξεκινά ενα σκοτεινό ταξίδι, που θα την φέρει πρόσωπο με πρόσωπο με σκληρές αλήθειες γύρω απο την κόρη της, τον εαυτό της και την αστυνομική προκατάληψη. Αποφασισμένη να βρεί την κόρη της με κάθε κόστος, η Mari Gilbert ανιχνεύει τα τελευταία γνωστά βήματα της Shannan και οδηγείται σε μια περιφραγμένη κοινότητα κοντά στις ακατοίκητες όχθες του Long Island. Οι ανακαλύψεις αναγκάζουν τις αρχές και τα Μ.Μ.Ε να αποκαλύψουν πολλούς άλυτους φόνους κοριτσιών που εργάζονταν ως πόρνες, νέες ζωές που η Mari δεν θα αφήσει να ξεχαστούν.