Συνεχίζεται το «Στέλιος Κασόνγκο» στο Θέατρο Επί Κολωνώ
«Στέλιος Κασόνγκο». Συνεχίζεται η παράσταση του πρωτότυπου ελληνικού έργου στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στα προσωπικά βιώματα του ηθοποιού Σαμουήλ Ακίνολα είναι το θεατρικό έργο «Στέλιος Κασόνγκο», με το οποίο πραγματοποίησε το πρώτο συγγραφικό εγχείρημα ο Γιώργος Χατζηνικολάου. Συνιδρυτής της Ομάδας Νάμα μαζί με την Ελένη Σκότη, αφουγκράστηκε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αφροελληνική κοινότητα της Αθήνας και κάπως έτσι προέκυψε η παράσταση που έκανε φέτος πρεμιέρα στο Θέατρο Επί Κολωνώ.
Οι παραστάσεις συνεχίζονται και μετά τις 16 Φεβρουαρίου, σε συσκηνοθεσία της Ελένης Σκότη και του Γιώργου Χατζηνικολάου, σκηνικά του Γιώργου Χατζηνικολάου, κοστούμια της Μαρίας Αναματερού, φωτισμούς του Αντώνη Παναγιωτόπουλου, μουσική & sound design του Στέλιου Γιαννουλάκη.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Λίγα λόγια για το έργο
Αθήνα, φθινόπωρο. Ο Χρήστος κληρονομεί από τον πατέρα του μια ημιυπόγεια αποθήκη και αρχίζει να ονειρεύεται πώς θα μπορούσε να στεγάσει το όραμά του για μία μουσική σκηνή! Το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή και συμπαραστάτες του στο όνειρό του έχει την θεία του Εύα αλλά και τον αγαπημένο του φίλο, τον Στέλιο Κασόνγκο. Ο Στέλιος, μετανάστης τρίτης γενιάς από τη Βόρεια Κένυα και μεγαλωμένος στον Βύρωνα, δέχεται με ενθουσιασμό την πρόταση συνεργασίας του Χρήστου και η προσπάθεια για την δημιουργία της επιχείρησής τους ξεκινάει και προχωράει μέχρι… την έλευση του Άλκη, του ετεροθαλούς αδελφού του Χρήστου, που θα περιπλέξει τα πράγματα και θα ανασύρει στην επιφάνεια μυστικά αλλά και δηλητηριώδεις εκφάνσεις της κοινωνίας.
Πέρα και πίσω από τις προσωπικές ιστορίες των τεσσάρων ηρώων, το έργο θίγει τα, άκρως επίκαιρα, ζητήματα του ρατσισμού, των διακρίσεων αλλά και της απληστίας του ανθρώπου σε μια σύγχρονη κοινωνία, που οπισθοδρομεί και κρύβεται πίσω από τις πληγές της, προσωπικές και κοινωνικές. Στη διάρκεια της ιστορίας, η ένταση κορυφώνεται και οι ήρωες θα έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις και συναισθήματα πρωτόγνωρα.
Πρόκειται για ένα κοινωνικό δράμα με πικρό χιούμορ. Το κείμενο του έργου έγραψε ο Γιώργος Χατζηνικολάου μετά από έρευνα όλης της ομάδας με την ουσιαστική συμβολή του Σαμουήλ Ακίνολα στα προβλήματα της μαύρης κοινότητας στην Αθήνα, ενώ ο ρόλος του πρωταγωνιστή είναι εμπνευσμένος από τα βιογραφικά στοιχεία και τις εμπειρίες του ίδιου του Ακίνολα.