Ιβάν Τουργκένιεφ: Ανάμεσα σε δύο κόσμους στο Σύγχρονο θέατρο
Όταν η πεζογραφία διασκευάζεται θεατρικά, το αποτέλεσμα είναι συχνά ενδιαφέρον. Άλλωστε ζούμε σε μια εποχή που διαφορετικές τέχνες αποδεικνύονται αλληλέγγυες προς όφελος του ανθρώπου και του πολιτισμού.
Η νουβέλα του Ιβάν Τουργκένιεφ «Κλάρα Μίλιτς» μεταφέρεται στη σκηνή του Σύγχρονου Θεάτρου με τον χαρακτηριστικό τίτλο: «Ανάμεσα σε δύο κόσμους».
Πολλοί συνδέουν τον Τουργκένιεφ με τα βαριά της ρώσικης λογοτεχνίας είτε πρόκειται σε επίπεδο πρόζας με τον ρεαλισμό του Γκογκόλ και του Τολστόι είτε σε επίπεδο θεάτρου με τον Άντον Τσέχοφ. Ο κοσμοπολίτης Ρώσος αναπαράγει τον εύφορο ρεαλισμό της ρωσικής ψυχής με τη δική του ξεχωριστή συνέπεια.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη μοιάζει να ακολουθεί καταπόδας τον ρεαλισμό αυτό στην θεατρική της διασκευή ακόμα κι αν προεκτείνει τις συνιστώσες του αρχικού κειμένου στα όρια του βίντεο ή της ισότιμης παρουσίας μουσικής.
Για το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα επιστρατεύτηκαν όπως ο Δημήτρης Μανδρινός και η Φίλιππα Κουτούπα αλλά και η Νίκη Παλληκαράκη, η Σοφία Πανάγου και ο Ορέστης Τρίκας.
Το άθροισμα όλων αυτών δημιούργησε ένα αισθητικό αποτέλεσμα που αξίζει κανείς να παρακολουθήσει.