Όταν ο Μιρό αποφάσισε να δολοφονήσει τη ζωγραφική
Το 1927 ο Ζουάν Μιρό προεξοφλούσε τον βίαιο θάνατο της ζωγραφικής.
Το 1927 Ο Ζουάν Μιρό ζωγράφισε πίνακες στους οποίους δεν έδινε τίτλο και ο σκοπός του ήταν σαφής: Ο Καταλανός ζωγράφος είχε καταληφθεί από την εμμονή να δολοφονήσει τη ζωγραφική, κάτι που του καταμαρτυρούσαν οι κριτικοί και ο ίδιος το αποδεχόταν αδιαμαρτύρητα.
Στον «πίνακα 1927» ο Μιρό παρέλειψε τη συνήθη προεργασία με την οποία οι ζωγράφοι προετοιμάζουν τον καμβά τους. Έτσι απουσιάζουν εκείνες οι επιστρώσεις πάνω στις οποίες ο καλλιτέχνης αρχίζει να φιλοτεχνεί τη σύνθεσή του. Ο Μιρό εφάρμοσε απευθείας κόκκινη, μαύρη, λευκή και καφέ μπογιά πάνω στο τελάρο.
Δημιουργείται μια ανεστραμμένη ψευδαίσθηση, καθώς η λευκή επιφάνεια στο κέντρο του πίνακα δίνει την εντύπωση πως είναι το μόνο σημείο στο οποίο δεν έχει επέμβει ο ζωγράφος, ενώ στην ουσία το ανέγγιχτο μέρος είναι η ώχρα που περιβάλλει τη σύνθεση.
Η υπογραφή του Μιρό βρίσκεται στη μέση του πίνακα, κάτι επίσης ασυνήθιστο, αλλά είναι τόσο λιλιπούτεια και τόσο καλλιγραφική που θα έλεγε κάποιος ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σύνθεσης.