Γκέοργκ Γκρος: Νταντά, νέα αντικειμενικότητα και άλλα τινά
Μετρ στην άβυσσο του εξπρεσιονισμού ο Γκέοργκ Γκρος ήταν ο εικονογράφος του μεσοπολεμικού Βερολίνου και όχι μόνο
Καρικατουρίστας με τρομερή έφεση στις παραμορφώσεις ο Γκέοργκ Γκρος αποτύπωσε στα έργα του έναν εφιαλτικό κόσμο που γέννησε δύο παγκόσμιους πολέμους και καταβύθισε μια ολόκληρη εποχή αισιοδοξίας και καλλιτεχνικής ακμής στην άβυσσο του μίσους και του παραλογισμού.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Προσκυνώντας τα νέα καλλιτεχνικά ρεύματα και θύοντας στο βωμό του νταντά, του εξπρεσιονισμού και της νέας αντικειμενικότητας, κατάφερε να αφήσει ένα ανεξίτηλο στίγμα στην ζωγραφική του 20ου αιώνα απέναντι στα κυριαρχικά κινήματα του κυβισμού, του φωβισμού, του υπερρεαλισμού και όλων των άλλων εκφάνσεων της μοντέρνας τέχνης.
Έζησε μια επεισοδιακή ζωή στο Βερολίνο του μεσοπολέμου όπου οι Ναζί επισκέπτονταν συχνά το ατελιέ του αλλά συχνά παραπλανήθηκαν βλέποντας μπροστά τους έναν άντρα με εργατικά ρούχα που δεν έμοιαζε με καλλιτέχνη. Προηγουμένως είχε συλληφθεί για συμμετοχή στην εξέγερση των Σπαρτακιστών και είχε καταφέρει να αποδράσει στη διαδικασία της εξακρίβωσης των στοιχείων. Στις αρχές του '30 διέφυγε στην Αμερική, όπου έζησε και δημιούργησε για ένα μεγάλο διάστημα.
Επέστρεψε στο Βερολίνο τον Μάη του 1959 σε ηλικία 66 χρονών και πέθανε το καλοκαίρι της ίδια χρονιάς εξαιτίας επιπλοκών από ένα πέσιμο σε σκάλα ύστερα από ένα γερό μεθύσι.