H Τεχνόπολη κέρδισε το στοίχημα
Η Τεχνόπολη κέρδισε το στοίχημα. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί πολλές συναυλίες, επιτυχημένες σε όλα τα πεδία, με κυριότερο αυτό της ασφάλειας.
Ηταν μέσα Ιουλίου όταν η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων ανακοίνωσε ότι ανάβει τα φώτα και ξεκινάει συναυλίες. Μεγάλος αντίπαλος των διοργανωτών δεν ήταν μόνο ο κορωνοϊός, αλλά και ο φόβος του κοινού απέναντι σε μια πρωτοφανή πανδημία. Οι περισσότεροι ήμασταν μουδιασμένοι και διστακτικοί.
Σχεδόν δύο μήνες μετά και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, μπορούμε να πούμε ότι η Τεχνόπολη κέρδισε το στοίχημα. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί πολλές συναυλίες, επιτυχημένες σε όλα τα πεδία, με κυριότερο αυτό της ασφάλειας.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Οι άνθρωποί της ακολούθησαν ευλαβικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και προχωρούσαν σε επικαιροποιήσεις όποτε αυτό κρινόταν απαραίτητο. Έκαναν δοκιμές για τη διάταξη των καθισμάτων –επιτρέπονταν φυσικά μόνο καθήμενοι–, μέτρησαν τις αποστάσεις και δεν υποχώρησαν… εκατοστό από τα προβλεπόμενα, ήταν αυστηροί ως προς τον αριθμό των θεατών.
Κάθε συναυλιακό βράδυ, τουλάχιστον τριάντα άτομα, ταξιθέτες και εργαζόμενοι στην παραγωγή, φρόντιζαν να τηρούνται όλα τα μέτρα, ενημέρωναν το κοινό, ρύθμιζαν την κίνηση, ήταν εκεί σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς διασφαλίζοντας ότι τα πάντα δουλεύουν ρολόι.
Ακόμη και στις sold out συναυλίες, όπως αυτή του Σωκράτη Μάλαμα όπου η προσέλευση έφτασε στο μάξιμουμ του επιτρεπόμενου ορίου των χιλίων ατόμων, δεν υπήρξε το παραμικρό παρατράγουδο. Και αλήθεια, ποιος θα φανταζόταν σε συναυλία του Μάλαμα το κοινό να χορεύει καθιστό…
Η Τεχνόπολη δεν βρήκε κάποια μαγική συνταγή. Εμεινε προσηλωμένη στην ασφάλεια των θεατών χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Το επόμενο διάστημα οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι στον χώρο της ελεύθερης αγοράς του πολιτισμού θα κληθούν να κινηθούν σε «ναρκοπέδιο». Από τη μια ο κορωνοϊός, από την άλλη ο καιρός που κάποια στιγμή δεν θα βοηθάει και θα μας οδηγήσει σε κλειστούς χώρους, και στη μέση το κοινό που, ενώ θα θέλει να παρακολουθήσει παραστάσεις και συναυλίες, την ίδια στιγμή θα φοβάται.
Μόνο αν πειστεί το κοινό ότι η ασφάλειά του είναι προτεραιότητα θα σωθεί η παρτίδα.