Miet Warlop - One Song: Πώς ένα τραγούδι μπορεί να δώσει νόημα σε μια ολόκληρη κοινωνία

Το One Song αντηχεί μια ιστορία καλλιτεχνικής αλλά και προσωπικής σημασίας για τη Warlop.

Miet Warlop - One Song: Πώς ένα τραγούδι μπορεί να δώσει νόημα σε μια ολόκληρη κοινωνία

Μέσω της μεταφοράς μιας ζωντανής συναυλίας/αθλητικού αγώνα, που περιλαμβάνει έναν σχολιαστή και μια μαζορέτα, η Miet Warlop μας προσκαλεί στο One Song να σχηματίσουμε μια κοινότητα και να ανυψώσουμε ο ένας τον άλλον, όπως σε μια γιορτή. Έτσι, το εφήμερο γίνεται οικουμενικό και το προσωπικό γίνεται κάτι συλλογικό. Αυτό είναι το υπόβαθρο του One Song: πώς ένα τραγούδι μπορεί να δώσει νόημα σε μια ολόκληρη κοινωνία. Ενότητα στην ποικιλομορφία.

Το One Song αντηχεί μια ιστορία καλλιτεχνικής αλλά και προσωπικής σημασίας για τη Warlop. Ο αναστοχασμός της πάνω στο θέατρο ως καλλιτεχνικό ιδίωμα οδηγεί σε μια σωματική σύλληψη, στην οποία αναγνωρίζουμε στοιχεία από προγενέστερες δουλειές της.

Η σωματική προσπάθεια ως μεταφορά είναι ένα στοιχείο της έρευνας που ξεκίνησε η Warlop στο Sportband / Afgetrainde Klanken (2005), το οποίο δημιουργήθηκε τότε ως ρέκβιεμ και φόρος τιμής στον εκλιπόντα αδελφό της, Γιάσπερ. Από την άλλη, η τελετουργική συναυλία με ένα χορογραφικό μοτίβο ήταν η βάση για το έργο Ghost Writer and the Broken Hand Break (2018). Η πρόσκληση να ανασάνουμε μαζί για να εξορκίσουμε τους φόβους και τους δαίμονές μας μάς παραπέμπει στο Fruits of Labor (2016), χρησιμοποιώντας την παράσταση ως «ένα παυσίπονο για τον κόσμο».

Το One Song μπήκε στη λίστα των “New York Times” με τις καλύτερες παραστάσεις του 2022. «Απίστευτη δεξιοτεχνία. Μια άγρια, συναρπαστική σπουδή στο παράλογο» γράφει η εφημερίδα, ενώ αποθεωτικές είναι οι κριτικές και σε μεγάλες ευρωπαϊκές εφημερίδες, όπως οι “The Guardian”, “Le Monde”, “De Standaard”, “Le Soir” κ.ά.

Η Miet Warlop είναι η τέταρτη καλλιτέχνιδα που αναλαμβάνει την πρόκληση του NTGent να δημιουργήσει μια «Ιστορία του Θεάτρου», μετά τον Milo Rau, τον Faustin Linyekula και την Angélica Liddell και πριν από τον Tim Etchells, σαν μια σκυτάλη που παραδίδεται από καλλιτέχνη σε καλλιτέχνη για να αφηγηθούν την προσωπική τους ιστορία του θεάτρου. Ο τίτλος της σειράς, «Ιστορία του Θεάτρου» [“Histoire(s) du Théâtre”], σε ανάθεση του NTGent και υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Milo Rau, είναι εμπνευσμένος από το ντοκιμαντέρ “Histoire(s) du Cinéma” του Jean-Luc Godard, στο οποίο ο σπουδαίος κινηματογραφιστής αναδεικνύει κορυφαίες στιγμές από την ιστορία του παγκόσμιου σινεμά, μιλώντας έτσι παράλληλα για την ιστορία του εικοστού αιώνα. Το One Song, το τέταρτο έργο στη σειρά “Histoire(s) du Théâtre”, έκλεψε τις εντυπώσεις στο Φεστιβάλ της Αβινιόν το 2022 ως ένα μαγευτικό τελετουργικό αποχαιρετισμού, ζωής και θανάτου, ελπίδας και ανάστασης.

Πληροφορίες
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Συγγρού 107
Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024, 21:30
Κεντρική Σκηνή
Διάρκεια: 60 λεπτά

Εισιτήρια
Κανονικό: 7, 15, 18, 22 €
Μειωμένο, Φίλος, Παρέα 5-9 άτομα: 12, 15, 18 €
Παρέα 10+ άτομα: 11, 13, 16 €
Κάτοικος Γειτονιάς: 7 €*
Ανεργίας, ΑμεΑ: 5 €
Συνοδός ΑμεA: 10 €

Με την υποστήριξη της Ticketmaster

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Η υπηρεσία digital ticket / print@home είναι διαθέσιμη για τις online αγορές εισιτηρίων. Ανοίξτε το pdf στη smart συσκευή σας, εναλλακτικά αποθηκεύστε το εισιτήριό σας στο android ή IOS wallet σας ή τυπώστε το και μπείτε απευθείας στην αίθουσα.

ΓΡΑΜΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
2111981784

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ
2130178200

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑμεΑ
2130178036 και infotickets@onassis.org

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ (Συγγρού 107)
Τα ταμεία της Στέγης λειτουργούν μόνο τις ημέρες των παραστάσεων