Πανελλαδικές 2020: Οι απαντήσεις στο μάθημα της πληροφορικής από τα Φροντιστήρια ΣΠΟΥΔΗ
Ο Φροντιστηριακός Οργανισμός Σπουδή παραθέτει τις απαντήσεις των Πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ & ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΝΕΟ)
ΘΕΜΑ Α
Α1.
- ΛΑΘΟΣ
- ΣΩΣΤΟ
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
- ΣΩΣΤΟ
Α2.
α.Βιβλίο μαθητή σελ. 165 -166
β.Βιβλίο μαθητή σελ. 182
γ.Βιβλίο μαθητή σελ. 131
Α3.α.
- 3
- Ο δείκτης top δείχνει την κορυφή της στοίβας. Άρα η στοίβα περιέχει 3 στοιχεία, οπότε πρέπει να γίνουν 3 απωθήσεις.
β.i. 2
ii.Ο δείκτης front έχει την τιμή 3 και ο δείκτης rear έχει την
τιμή 4. Έτσι η ουρά περιέχει 2 στοιχεία. Άρα πρέπει να
γίνουν 2 εξαγωγές.
Α4.
α.i)3, ii)0, iii)1
β.Α+8 (ή Α+9)
ΘΕΜΑ Β
Β1.
ΑΝ χ= 7 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Α'
ΑΛΛΙΩΣ_Α Ν Χ= 11 ή Χ =13 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Β'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ χ < 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Γ'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ >= 50 ΚΑΙ Χ<= 100 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Δ'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Ε'
ΤΕΛΟΣ ΑΝ
B2.
- ΑΛΗΘΗΣ
- 2
- n mod i
- ΨΕΥΔΗΣ
- ΠΡΩΤΟΣ =ΨΕΥΔΗΣ (ή ΟΧΙ ΠΡΩΤΟΣ)
ΘΕΜΑ Γ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΓ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ !Γ1 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: S, ΟΒ, Β, Υ, SΚ, ΚΟΣΤΟΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΛ1000, ΠΛ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΑΠ
ΑΡΧΗ
ΠΛ1000 ß 0
ΠΛ ß 0
S_Κ ß 0
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΒΑΡΟΣ' !Γ2 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΒ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ
& ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ'
ΔΙΑΒΑΣΕ S
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ S< ΟΒ
Υ ß ΟΒ –S! Γ3 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ
&ΕΙΝΑΙ:',Υ
ΓΡΑΨΕ 'ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ ='ΝΑΙ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΒΑΡΟΣ ΔΕΜΑΤΟΣ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Β
ΑΝ Β <= Υ ΤΟΤΕ
SßS+ Β
ΑΝ Β<= 500 ΤΟΤΕ
ΚΟΣΤΟΣ ß 0. 5*Β
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β <= 1500 ΤΟΤΕ
ΚΟΣΤΟΣ ß 500 * 0.5 + (Β-500) * 0.3
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΟΣΤΟΣ ß 500 * 0.5 + 1000*0.3 +(Β-1500) *0.1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ΚΟΣΤΟΣ
SΚ ßSΚ + ΚΟΣΤΟΣ
Υ ß ΟΒ –S
ΑΝ Β> 1000 ΤΟΤΕ
ΠΛ 1000 ß ΠΛ1000 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΔΕΜΑ ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ' ΠΛ ß ΠΛ +1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ
&ΕΙΝΑΙ:', Υ
ΓΡΑΨΕ ' ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΔΕΜΑ; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 1000 ΚΙΛΑ
&ΕΙΝΑΙ:', ΠΛ1000
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ', ΠΛ ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΧΘΗΚΕ ', SΚ
ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑ Δ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ! Δ1 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20], ΑΠ[20,100], Α
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, J, ΠΛ[20], Κ , ΜΑΧ
ΑΡΧΗ
!Δ2 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΟΝΟΜΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Π[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
Jß 1
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΣΟ Α<>'ΤΕΛΟΣ' ΚΑΙ J< = 100 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΠ[Ι,J] ß Α
JßJ + 1
ΑΝ J<= 100 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ J ΜΕΧΡΙ 100
ΑΠ[Ι,Κ] ß 'Χ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Δ3 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΠΛ[Ι] ß0
ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΑΠ[Ι,J] = 'Θ' ΤΟΤΕ
ΠΛ[Ι] ßΠΛ[Ι] + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ ß ΠΛ[1]
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
ΑΝ ΠΛ[Ι]> ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ ß ΠΛ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:'
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΑΝ ΠΛ[Ι]= ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ Π[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Δ4 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ (Π, ΠΛ)
ΓΡΑΨΕ 'ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ &ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ:'
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΡΑΨΕ Π[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
! Δ5 ΕΡΩΤΗΜΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ (Π,ΠΛ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:Π[20],ΤEMP2
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, J, ΠΛ[20],ΤEMP1
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΙΑ J ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ ΠΛ[J] > ΠΛ[J-1 ] ΤΟΤΕ
ΤEMP1 ß ΠΛ[J]
ΠΛ[J] ß ΠΛ[J-1]
ΠΛ[J-1]ßΤEMP1
ΤEMP2ß Π[J]
Π[J]ß Π[J-1]
Π[J-1] ßΤEMP2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝΠΛ[J]= ΠΛ[J-1] TOTE
AN Π[J]< Π[J-1] ΤΟΤΕ
ΤEMP2 ß Π[J]
Π[J] ßΠ [J-1]
Π [J-1] ß ΤEMP2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ
Σκλάβαινα Βασιλική
Κουκόσιας Δημήτρης
Τούμπουρος Βασίλης