Μόνο φορτηγά με εμπορεύματα στα πλοία από Ιταλία - Απαγορεύονται οι επιβάτες - Κραχ στην κρουαζιέρα
Αυστηροί έλεγχοι γίνονται τόσο στα λιμάνια εξόδου της Ιταλίας όσο και στις πύλες εισόδου στη χώρα μας (Ηγουμενίτσα, Πάτρα) για τα πλοία που προέρχονται από την Ιταλία μετά και την καραντίνα στην οποία έχει μπει από την προηγούμενη εβδομάδα η γείτονα χώρα.
Στην Κέρκυρα, δεν προβλέπονται προσεγγίσεις για τους επόμενους μήνες, καθώς τα πρώτα δρομολόγια που είναι προγραμματισμένα να «δένουν» και στο νησί, αναμένονται στα τέλη Μαΐου.
Μόνο φορτηγά και εμπορεύματα
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, συζητήθηκε η διαχείριση των αφίξεων σε Πάτρα και Ηγουμενίτσα από την Ιταλία.
Δεν υιοθετήθηκαν (για την ώρα τουλάχιστον) προτάσεις για λοκ άουτ στα ελληνικά λιμάνια σε κάθε πλοίο που προέρχεται από τη γειτονική χώρα, καθώς τα λιμάνια αυτά αποτελούν κομβικές εμπορικές πύλες για τα φορτηγά που ταξιδεύουν από και προς την Ευρώπη τόσο για τον εφοδιασμό της χώρας αλλά όσο και για τις εξαγωγές της.
Ωστόσο, μετά και την απαγόρευση εξόδου πολιτών από την Ιταλία, αποφασίστηκε να ενταθούν οι περιορισμοί και η αυστηροποίηση των ελέγχων στους επιβάτες ακόμα και με θερμομέτρηση, επιβάτες που θα πρέπει να έχουν αποκλειστικά σχέση με τη διακίνηση αγαθών και το εμπόριο.
Κραχ στην κρουαζιέρα…
Την ίδια ώρα, η μία μετά την άλλη εταιρίες κρουαζιέρας προχωρούν σε πλήρη αναστολή των δρομολογίων τους έως τουλάχιστον τα μέσα Μαΐου.
Μετά τη Celestyal Cruises και τη Viking, άλλες εταιρίες όπως η Carnival Corp, η Royal Caribbean Cruises και η Norwegian Cruise Line Holdings σταματούν κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο με τους παράγοντες της αγοράς να κάνουν λόγο για τεράστιες οικονομικές απώλειες που θα φτάσουν ακόμα και τα 555 εκατομμύρια δολάρια!
Δημοσιεύματα που μεταφέρουν απόψεις ειδικών, κάνουν λόγο ότι πολλές μικρότερες εταιρείες δεν θα μπορέσουν να αντέξουν το πλήγμα από την απώλεια κύκλου εργασιών που συνεπάγονται το «πάγωμα» της κρουαζιέρας και η συρρίκνωση της ζήτησης.