Μετρό: Γιατί καθυστερεί η παράδοση των νέων σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια;
Η καθυστέρηση των σταθμών σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό θέμα, αλλά σε... δικαστικούς λόγους.
Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά, όχι για κατασκευστικούς λόγους, αλλά για δικαστικούς.
Όπως αναφέρεται στο ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει σταματήσει μετά από προσφυγή στο ΣτΕ.
Ολυμπιακός: Η προπόνηση του Τσικίνιο και η Λαμία
Έτσι εγκλωβίστηκε χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος κι αν δεν υπάρξει απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για την ημερομηνία παράδοσης του.
Το σύστημα TETRA πρέπει να εγκατασταθεί για τη λειτουργία του μετρό, ενώ είναι απαραίτητη και στη είσοδο-έξοδο για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
Επομένως είναι παρακινδυνευμένο να πούμε πότε θα λειτουργήσουν η όποια οι 3 σημαντικοί νέοι σταθμοί του Μετρό που θα εξυπηρετούν δεκάδες χιλιάδες επιβάτες καθημερινά.
Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
Όπως είχε δεσμευτεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος τον Ιούνιο έπρεπε να δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις πρώτοι σταθμοί, στην Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια μαζί με το δίκτυο που θα εξυπηρετούν χιλιάδες επιβάτες των δυτικών συνοικιών του Πειραιά καθημερινά. Το υπόλοιπο τμήμα της επέκτασης μέχρι το Δημοτικό θέατρο Πειραιά θα παραδοθεί περίπου σε δυο χρόνια. Τότε θα υπάρξει και απευθείας σύνδεση του Λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" για την εξυπηρέτηση των τουριστών, αλλά και των κατοίκων του Πειραιά.
Ο κ. Μυλόπουλος εκτιμά ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή.