Το τραμ και πάλι στους δρόμους του Πειραιά
Ύστερα από δεκαετίες, η πόλη του Πειραιά είδε ξανά το τραμ να περνά από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Οι στάσεις και οι διαδρομές.
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο έχει ταλαιπωρήσει τους κατοίκους του Πειραιά τα τελευταία χρόνια, έχοντας δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στη κυκλοφορία. Ύστερα από δεκαετίες, όμως, η πόλη είδε ξανά το Τραμ να περνά από τους κεντρικούς της δρόμους.
Θα ακολουθήσουν και άλλες δοκιμές και με μικρορυθμίσεις στόχος είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα τα όποια θέματα παρουσιαστούν. Mέχρι το τέλος της Άνοιξης- αρχές καλοκαιριού θα δοθεί το πράσινο φως για να δοθεί το νέο τμήμα των 5,4χλμ σε εμπορική λειτουργία.
Ολυμπιακός: Η ομάδα - αποκάλυψη της χρονιάς!
Να θυμίσουμε πως η επέκταση της γραμμής από το Φάληρο στον Πειραιά, θα ενταχθεί στα δρομολόγια του Τραμ τα οποία θα διαμορφωθούν ως εξής: Σύνταγμα-Πειραιάς, Πειραιάς-Βούλα, Σύνταγμα-Βούλα.
Η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς τον Πειραιά είναι συνολικού μήκους 5,4 χιλιομέτρων (2,3 χιλιόμετρα από Πειραιά προς ΣΕΦ με 5 στάσεις και 3,1 χιλιόμετρα από ΣΕΦ προς Πειραιά με επτά στάσεις). Το έργο είχε ανατεθεί στην τεχνική εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ έπειτα από διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί το 2009 αλλή η σύμβαση υπεγράφη στις αρχές του 2013.
H γραμμή της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά είναι μονής τροχιάς, δηλαδή τα τραμ θα διέρχονται από κάθε στάση προς μία μόνο κατεύθυνση δημιουργώντας ένα κυκλικό δρομολόγιο με αρχή και τέλος το Φάληρο.
Η διαδρομή Φάληρο - Πειραιάς θα έχει τις στάσεις Γήπεδο Καραϊσκάκη - Μ. Ασίας - Λαμπράκη - Ευαγγελίστρια - Πλ. Δεληγιάννη - Δημαρχείο - Ακτή Ποσειδώνος (τερματικός σταθμός εκεί που ελλιμενίζονται τα πλοία για Αίγινα) ενώ η διαδρομή Πειραιάς - Φάληρο θα έχει τις στάσεις Αγ. Τριάδα - Πλ. Ιπποδαμείας - 34ου Συντάγματος - Ανδρούτσου - Ομ. Σκυλίτση - Σ.Ε.Φ. (υπάρχουσα).
Ο τερματικός σταθμός της Ακτής Ποσειδώνος βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από τον σταθμό Μετρό της Γραμμής 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ και 150 μέτρα από τον αντίστοιχο σταθμό του Προαστιακού Σιδηρόδρομου.