Τέμπη: Έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας σεκιούριτι (vids)

Έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας σεκιούριτι που κατέθεσε τα νέα βίντεο

Τέμπη: Έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας σεκιούριτι (vids)

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών. Η ΕΛ.ΑΣ. έκανε έρευνα στην εταιρεία φύλαξης που κατέθεσε τα νέα βίντεο για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Προηγήθηκε εντολή από τον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή, που χειρίζεται την υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, Σωτήρη Μπακαΐμη. Στόχος είναι να διαπιστωθεί εάν το υλικό που παραδόθηκε στο γραφείο του Ανακριτή είναι τα ίδιο με αυτά που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Το μεσημέρι της Δευτέρας, πραγματοποιήθηκε έφοδος και σε γραφεία της εταιρείας στον Πλαταμώνα, εκεί από όπου κατέσχεσαν το καταγραφικό καθώς και σκληρούς δίσκους.

Υπενθυμίζεται ότι το πρωί (10/2), τη διενέργεια κατεπείγουσας έρευνας για τη γνησιότητα ή μη των τριών νέων βίντεο από την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας, λίγα λεπτά πριν από τη σύγκρουση και το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, ζήτησε, με γραπτή εντολή του, από δυο δικαστικούς πραγματογνώμονες, ο Εφέτης ανακριτής της υπόθεσης Σωτήρης Μπακαΐμης.

Τα βίντεο προσκομίστηκαν στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας την προηγούμενη Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου από τον δικηγόρο της εταιρείας Interstar Security, που έχει αναλάβει την βιντεοεπιτήρηση και την καταγραφή της διαδρομής των τρένων για λογαριασμό του ΟΣΕ από το 2017 ως σήμερα.

Τι ζητά ο εφέτης ανακριτής

Ο Εφέτης Ανακριτής παρήγγειλε εγγράφως στους δύο δικαστικούς πραγματογνώμονες να εξετάσουν τα βίντεο που έλαβε ως προς την γνησιότητά τους και παραλλήλως να τα εξετάσουν σχετικά με το περιεχόμενο της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

  • Αν δηλαδή εμφανιζόμενη στο ψηφιακό υλικό διερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία ταυτίζεται με την εμπλακείσα στο διερευνώμενο σιδηροδρομικό δυστύχημα της 28-2-2023 εμπορική αμαξοστοιχία 63503.
  • Και αν στα βίντεο υπάρχει δεξαμενή η άλλο βυτίο πάνω στο εμπορικό τρένο που να σχετίζεται με μεταφορά παράνομου υλικού, αν δηλαδή «αμέσως πίσω από τις ηλεκτράμαξες της εν λόγω εμπορικής αμαξοστοιχίας, είτε επί των φορταμαξών με τα χαλύβδινα ελάσματα είτε επί της φορτάμαξας με το πρώτο εμπορευματοκιβώτιο, που κατά τη σειρά σύνθεσης του εν λόγω συρμού ακολουθούσε είτε και στα βαγόνια που ακολουθούν μέχρι το πέρας του συρμού, μεταφέρεται ή όχι βυτίο ή παλέτα με ικανό αριθμό δοχείων μεταφοράς υγρών καυσίμων/υδρογονανθράκων/διαλυτών, στοιχείο που συνιστά ισχυρισμό μερίδας διαδίκων και των ορισθέντων από αυτούς τεχνικών συμβούλων».

Ο Εφέτης Ανακριτής καλεί τους πραγματογνώμονες να προβούν στην έρευνα και ανάλυση του οπτικού αυτού υλικού, συντάσσοντας σχετική έκθεση έρευνας – ανάλυσης, με την οποία να γίνεται παράθεση όσων στοιχείων εντοπίσουν.

Πηγή: ertnews.gr



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110