Λίγο πριν από το τέλος των συναλλαγών στο γκισέ
Νέα εποχή στις τραπεζικές μας συναλλαγές ξημερώνει...
Είδος… υπό εξαφάνιση τείνουν να γίνουν οι τραπεζικές συναλλαγές στον γκισέ, με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να ωθούν τους πελάτες τους σε ATM, e-banking και mobile banking.
Το πιο πρόσφατο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι πλέον οι εγχρήματες συναλλαγές στα καταστήματα να γίνονται πλέον αποκλειστικά με τη χρήση των μηχανημάτων, δείχνοντας πως τα νέα δεδομένα είναι πλέον πραγματικότητα.
Ενδεικτικά, η Eurobank από σήμερα ξενικά πιλοτικό πρόγραμμα σε μια σειρά από καταστήματά της, στο πλαίσιο του οποίου, για κάποιες ώρες της ημέρας οι εγχρήματες συναλλαγές γίνονται αποκλειστικά με τη χρήση μηχανημάτων εντός του καταστήματος.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η τράπεζα σε επικοινωνία προς τους πελάτες της, «Στο πλαίσιο της νέας εποχής εξυπηρέτησης στα καταστήματά μας, συνδυάζουμε τις εξελιγμένες ψηφιακές δυνατότητες με την υποστήριξη των στελεχών μας.
Από τις 18 Ιουλίου μπορείτε να εξυπηρετείστε για τις εγχρήματες συναλλαγές σας:
08:00 - 10:00 στο ταμείο και στα μηχανήματα
10:00 - 13:00 αποκλειστικά με τη χρήση μηχανημάτων
13:00 - 14:00 στο ταμείο και στα μηχανήματα»
Η εξέλιξη αυτή αφορά σήμερα έναν σχετικά περιορισμένο αριθμό καταστημάτων, γίνεται όμως ξεκάθαρο ότι είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να επεκταθεί στα περισσότερα τραπεζικά υποκαταστήματα, αν όχι στο σύνολό τους.
Μάλιστα, αντίστοιχο σχεδιασμό έχουν και οι υπόλοιπες συστημικές τράπεζες, αναβαθμίζοντας τεχνολογικά τα υφιστάμενα καταστήματα και αλλάζοντας τη δομή τους, ώστε προτεραιότητα να είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Έτσι, οι καθημερινές συναλλαγές, όπως καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές και πληρωμές θα γίνονται μέσω ATM εντός του καταστήματος και όχι από το γκισέ, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις ήδη σήμερα οι συναλλαγές αυτές δεν γίνονται πλέον στο γκισέ, με τους τραπεζοϋπαλλήλους να κατευθύνουν τους πελάτες απευθείας στα ηλεκτρονικά μηχανήματα.
Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρουν τραπεζικά στελέχη, στόχος είναι οι επισκέψεις των πελατών στα καταστήματα να έχουν περισσότερο συμβουλευτικό και λιγότερο διαδικαστικό χαρακτήρα. «Ο πελάτης θα έρχεται στο κατάστημα για να συζητήσει το στεγαστικό του δάνειο ή το αποταμιευτικό και επενδυτικό του πρόγραμμα, όχι για να κάνει ενημέρωση στο υπόλοιπο του λογαριασμού του», τονίζουν χαρακτηριστικά.
Πηγή: CNN