Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων: Πλησιάζει το 50% της κατασκευής της
Προχωρά το σημαντικό έργο της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων
Συνεχίζονται τα έργα για το σιδηροδρομικό έργο της Σήραγγας Σεπολίων. Το μεγάλο έργο που στην τελική του μορφή θα δημιουργήσει ένα νέο υπόγειο τμήμα από την βόρεια έξοδο του σταθμού μέχρι τις 3 Γέφυρες. Αυτή την εποχή το έργο πλησιάζει κατασκευαστικά το 50% του συνολικού αντικειμένου.
Τα εργοτάξια έχουν αναπτυχθεί σε όλο το μήκος αλλά τα δύο σημαντικότερα είναι στις δύο άκρες της γραμμής. Αυτό που απομένει είναι να διευθετηθεί και η μετακίνηση ενός αγωγού της ΕΥΔΑΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να ξεκινήσουν οι μελέτες και μόλις εγκριθούν από την ΕΥΔΑΠ, τότε ο ανάδοχος να προχωρήσει στην εργασία της μετακίνησής τους.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Σύμφωνα με την μέχρι τώρα εξέλιξη των έργων η απόδοση του πρώτου μισού, δηλαδή της δυτικής σήραγγας τοποθετείται το 2024. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αστική σιδηροδρομική παρέμβαση στην Αθήνα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Σιδηρόδρομος και ανάπλαση
Η σιδηροδρομική σήραγγα Σεπολίων αποτελείται από δύο ξεχωριστές σήραγγες εκ των οποίων η κάθε μία θα διαθέτει δύο γραμμές. Συνολικά οι 4 γραμμές κατασκευάζονται για να εξυπηρετούν επαρκώς τα υπεραστικά και τα προαστιακά τρένα με κατεύθυνση από/προς Αθήνα και Πειραιά.
Το έργο έχει ένα διττό χαρακτήρα. Την κατασκευή και απόδοση σε λειτουργία της διπλής σήραγγας και στη συνέχεια την ανάπλαση της επιφάνειας των πρώην γραμμών. Εκεί προβλέπεται η δημιουργία ενός γραμμικού πάρκου με ποδηλατόδρομο, χώρους αναψυχής κ.α. Η προσθήκη πρασίνου εκτιμάται ότι θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και θα τους απαλλάξει από τον θόρυβο διέλευσης τρένων καθ` όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Η λειτουργία της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων θα συμβάλει στην αύξηση της οδικής και σιδηροδρομικής ασφάλειας στο κέντρο της πόλης. Μέχρι σήμερα έχουμε γίνει μάρτυρες σε ατυχήματα και δυστυχήματα με οχήματα και πεζούς. Με τη λειτουργία της σήραγγας θα επανασυνδεθεί οδικά ο αστικός ιστός και θα είναι ασφαλής η διέλευση πεζών και οχημάτων.
Τα έργα έχει αναλάβει από τα τέλη του 2018 η κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ. Η ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει αναλάβει όλο το κομμάτι του έργου υποδομής και η Σιδηροδρομικά Έργα τα αμιγώς σιδηροδρομικά έργα.
Πηγή: ypodomes.com