Το «Κατηγορώ» του Πολάνσκι ξεσηκώνει οργή στα social media!

Ο Πολάνσκι έγινε στόχος επικρίσεων και από το κίνημα #MeToo, το οποίο χαρακτήρισε «μαζική υστερία», με αποκορύφωμα τη διαγραφή του, εφέτος, από την Ακαδημία των Όσκαρ

Το «Κατηγορώ» του Πολάνσκι ξεσηκώνει οργή στα social media!

Η νέα ταινία του Ρομάν Πολάνσκι, το φιλμ «Κατηγορώ» που ασχολείται με την «υπόθεση Ντρέιφους», «ξεπαγώνει» και επανέρχεται στο προσκήνιο με την πληροφορία ότι πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα.

Το ενδεχόμενο αυτό ξεσήκωσε θύελλα οργής στα σόσιαλ μίντια, μια οργή που σχετίζεται με την «υπόθεση Πολάνσκι» του 1977.


Τότε, ο Πολάνσκι είχε συλληφθεί για αποπλάνηση ενός δεκατριάχρονου κοριτσιού. Παραδέχτηκε την ενοχή του για σεξ με ανήλικη αλλά, για να αποφύγει την καταδίκη, διέφυγε στη Γαλλία. Το 2009 συνελήφθη στην Ελβετία με αίτημα των ΗΠΑ για έκδοσή του, αλλά οι Ελβετοί απέρριψαν το αίτημα έκδοσης και τον άφησαν ελεύθερο. Τώρα, το φιλμ που εξιστορεί τη δικαστική πλάνη εις βάρος του Ντρέιφους προκαλεί αντιδράσεις, με τον συσχετισμό που θεωρείται ότι επιχειρεί.


Στο καστ του φιλμ, ο Λουί Γκαρέλ αναλαμβάνει τον ρόλο του Ντρέιφους και ο Ζαν Ντιζαρντέν υποδύεται τον Συνταγματάρχη Πικάρ που προσπάθησε να βρει τον αληθινό ένοχο στην υπόθεση κατασκοπείας, για την οποία ο Ντρέιφους καταδικάστηκε, ενώ βασικούς ρόλους κρατούν οι Ματιέ Αμαλρίκ, Ολιβιέ Γκουρμέ και η σύζυγος του Πολάνσκι, Εμανουέλ Σενιέ.


Ο Ρομάν Πολάνσκι βλέπει αναλογίες ανάμεσα σε εκείνη την υπόθεση και τη δική του δικαστική οδύσσεια που τον κρατά ακόμη εξόριστο από την Αμερική από το 1977.


Ως γνωστόν, στην υπόθεση Ντρέιφους -στην οποία αναμείχθηκε ο Εμίλ Ζολά υποστηρίζοντας την αθωότητα του Ντρέιφους, με αποκορύφωμα την ανοιχτή επιστολή του στον Γάλλο πρόεδρο, η οποία δημοσιεύτηκε στις 13 Ιανουαρίου του 1898 στο εξώφυλλο της παριζιάνικης καθημερινής εφημερίδας L' Aurore, υπό τον τίτλο «Κατηγορώ!»-, τελικά, ο Ντρέιφους απαλλάχτηκε από κάθε κατηγορία αφού όμως, νωρίτερα, εξέτισε άδικα τετραετή ποινή στην εξορία.

Ο Πολάνσκι έγινε στόχος επικρίσεων και από το κίνημα #MeToo, το οποίο χαρακτήρισε «μαζική υστερία», με αποκορύφωμα τη διαγραφή του, εφέτος, από την Ακαδημία των Όσκαρ.

Πηγή: naftemporiki.gr