Γιατί επιμένει ο Κρίστοφερ Νόλαν σε μία καλοκαιρινή πρεμιέρα του «Tenet»;
Η πολυαναμενόμενη ταινία «Tenet» αναβάλλεται, ξανά και ξανά, αλλά ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν δεν επιτρέπει μία πιο προγραμματισμένη φθινοπωρινή έξοδο. Γιατί;
Το «Tenet», η νέα φιλόδοξη ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν παίρνει συνεχώς αναβολές - σπρώχνεται δύο εβδομάδες πίσω τη φορά, μέσα στο καλοκαίρι του κορονοϊού και σε μια Αμερική που δεν καταφέρνει να περιορίσει τα κρούσματα, το θάνατο και συνεπώς την καραντίνα της.
Οι αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες ανοίγουν (όπως και όλες οι επιχειρήσεις) σύμφωνα με την κατάσταση της κάθε πολιτείας, αλλά στο σύνολό τους (και ειδικά οι πολυκινηματογράφοι) θα ανοίξουν τέλη Ιουλίου. Αν όλα πάνε καλά.
H πιο πρόσφατη αναβολή βρίσκει το «Tenet» να δίνει ραντεβού με το κοινό του στις 12 Αυγούστου και πολλοί πια αναρωτιούνται γιατί το στούντιο δεν αλλάζει ριζικά το πλάνο του, να το βγάλει φθινόπωρο, όταν θα υπάρχει καλύτερος έλεγχος της κατάστασης και επιπλέον μέσα στην οσκαρική κούρσα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Hollywood Reporter, ο Νόλαν είναι εκείνος που έπεισε το στούντιο της Warner να παραμείνουν στα πλάνα της καλοκαιρινής εξόδου - παρόλες τις αναβολές. Παρόλο που μπορεί να χάσουν χρήματα, καθώς δε θα έχουν την αναγκαία για blockbuster μαζική προσέλευση του κοινού από τις πρώτες μέρες, εβδομάδες.
O Nόλαν επιμένει, αγνοώντας τη χασούρα. Θέλει το «Tenet» να είναι η πρώτη μεγάλη ταινία στούντιο που θα ανοίξει τα σινεμά, να είναι η πρώτη ταινία που θα εμπιστευτεί την αίθουσα και θα στηρίξει τους αιθουσάρχες. Και θέλει να το κάνει αμέσως μετά το τέλος της απαγόρευσης και μόλις επιτραπεί το άνοιγμα κι ετοιμαστεί η κινηματογραφική αγορά.
Αλλωστε, το είπε κι ο ίδιος: πάνω από όλες τις ταινίες του (και δεν έχει φτιάξει και λίγες σε επική κλίμακα) το «Tenet» επιβάλλεται να το δεις στο σινεμά.
«Ολοκληρώνουμε τις τελικές πινελιές του postproduction. Δε θέλω να πω πολλά, αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένος με το τι καταφέραμε να κάνουμε με το υλικό. Πιστεύω ότι, περισσότερο κι από όλες τις ταινίες μου, αυτή είναι που έχει σχεδιαστεί ξεκάθαρα για την κινηματογραφική αίθουσα, για την μεγάλη οθόνη, για την εμπειρία να τη δει κανείς με κοινό.
Η εικόνα και ο ήχος θα είναι αξεπέραστα στην αίθουσα, εκεί πρέπει να τα απολαύσει κανείς. Εχω γυρίσει επικές ταινίες στο παρελθόν, αλλά εδώ το επίπεδο της κινηματογράφησης της δράσης δεν μπορεί να συγκριθεί με οτιδήποτε άλλο που έχω επιχειρήσει ως σκηνοθέτης. Νομίζω ότι αν δεν είχαμε όλοι στην ομάδα μία μεγάλη εμπειρία από action films δε θα μπορούσαμε να απογειώσουμε την ταινία, με τον τρόπο που θα δείτε ότι το έχουμε κάνει. Ανυπομονώ να μοιραστώ την ταινία με το κοινό της και να δω τις αντιδράσεις του...»