Η θέση της NOVA για τον Παναθηναϊκό και το PAO TV
Η NOVA με διευκρινιστική ανακοίνωσή της αναφέρθηκε στην προσπάθειά της να διατηρήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παναθηναϊκού.
Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η συνδρομητική τηλεόραση της NOVA όσον αφορά τις συζητήσεις της με τον Παναθηναϊκό για τη συνέχιση της μεταξύ τους συνεργασίας. Οι «πράσινοι» έπειτα από τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις αποφάσισαν τελικά να αποχωρήσουν από τη «Forthnet» και να δημιουργήσουν το «PAO TV», με τη NOVA να αναφέρει:
«Σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που αφορούν επικοινωνιακή ενέργεια του novasports.gr σχετικά με το preseason tournament της Euroleague και τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και προς άρση κάθε πιθανής παρεξήγησης διευκρινίζουμε ότι:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
* Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια αφορά προσχεδιασμένη καμπάνια της Nova για την επανέναρξη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Euroleague και συγκεκριμένα των δύο preseason tournaments που θα διεξαχθούν στο Κάουνας στις 12-13/9 και στη Βαλένθια στις 15-16/9 με συμμετοχή Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού αντίστοιχα, για τον οποίο θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες αντίστοιχη επικοινωνιακή ενέργεια καθώς αγωνίζεται τρεις ημέρες αργότερα.
* Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή αγωνιστική δραστηριότητα, για αυτό και διευκρινίζεται ότι η επικοινωνία αφορά αποκλειστικά και μόνο μπασκετικά δρώμενα. Η Nova έχει αποδείξει ότι σέβεται και τιμά όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού, του ποδοσφαιρικού τμήματος συμπεριλαμβανομένου, με το οποίο ποτέ δεν διέκοψε την προσπάθεια να ανανεώσει τη συνεργασία της και για την ερχόμενη αγωνιστική σαιζόν 2020/2021, όπως επιτυχώς συμφώνησε και το καλοκαίρι του 2019 για τη σαιζόν 2019/20.
* H Nova, καθώς κατέχει μέχρι και το 2023, τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague, του κορυφαίου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με την εξασφαλισμένη συμμετοχή των δύο κορυφαίων ελληνικών ομάδων, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει τη μέγιστη εμπορική απόδοση και την προσέλκυση νέων συνδρομητών».