Formula 1: Η ανασκόπηση της χρονιάς για το 2019
Άλλο ένα πρωτάθλημα της Formula 1 ολοκληρώθηκε με το fosonline.gr να ακτινογραφεί τα όσα είδαμε.
Ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes ήταν οι μεγάλοι νικητές του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1. Ο Βρετανός στέφθηκε πρωταθλητής για έκτη φορά στην καριέρα του κατακτώντας δικαίως την πρώτη θέση.
Από την άλλη η έτερη υποψήφια για τον τίτλο Ferrari μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πλήρωσε τα λάθη της στη στρατηγική, με τις εμφανίσεις του Σαρλ Λεκλέρκ να αποτελούν μία ευχάριστη νότα στην κακή όπως αποδείχθηκε χρονιά της Scuderia.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η Red Bull όσες φορές χρειάστηκε ήταν παρούσα, χάρη το οδηγικό ταλέντο του Μαξ Φερστάπεν που απέφυγε τα ανόητα λάθη της περασμένης σεζόν. Αντίθετα νωθρές ήταν οι Renault και Haas καθώς δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Με βάση την εικόνα που είχε η φετινή Formula 1 το fosonline.gr ακτινογραφεί τα όσα είδαμε:
Ο Πρωταθλητής
Από εκεί που σταμάτησε συνέχισε και φέτος ο Λιούις Χάμιλτον κατακτώντας δίκαια τον έκτο προσωπικό του τίτλο. Ο Βρετανός βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας του και βάζει πλώρη για το έβδομο παγκόσμιο πρωτάθλημα που θα τον οδηγήσει στο πάνθεον της Formula 1.
Η απογοήτευση
Το 2018 η Renault και η Haas πάλευαν για την τέταρτη θέση με τους Γάλλους να την κατακτούν στο φινάλε. Ωστόσο φέτος οι δύο ομάδες σημείωσαν πτωτική πορεία απογοητεύοντας τους φιλάθλους τους. Απογοητευτική ήταν και η Williams που «πληρώνει» τα τελευταία χρόνια το χαμηλό της μπάτζετ. Όσον αναφορά τους οδηγούς η επιλογή της Red Bull να επιστρέψει τον Πιέρ Γκασλί στην Toro Rosso απέδειξε πως ο Γάλλος δεν ικανοποίησε με την απόδοση του τους «Ταύρους».
Η αποκάλυψη
Η φετινή χρόνια έδειξε πως το μέλλον της Formula 1 βρίσκεται σε καλά χέρια και αυτό γιατί η πλειοψηφία των οδηγών ήταν νεαρής ηλικίας. Ο Μαξ Φερστάπεν και ο Σαρλ Λεκλέρκ δείχνουν έτοιμοι να πάρουν τη σκυτάλη από τους Χάμιλτον και Φέτελ, ενώ από κοντά ακολουθούν οι Αλεξάντερ Άλμπον και Λάντο Νόρις. Τόσο ο Ταϊλανδός όσο και ο Βρετανός ξεχώρισαν με την απόδοση τους. Ωστόσο ο Άλμπον κατάφερε να εδραιωθεί γρήγορα στη Red Bull μεσούσης της σεζόν κατακτώντας και τον τίτλο του πρωτοεμφανιζόμενου.
Το γεγονός που ξεχώρισε
Πολλά γεγονότα μας τράβηξαν το ενδιαφέρον φέτος. Όμως τρία ήταν τα πιο «τρανταχτά». Το πρώτο έγινε στον αγώνα της Αυστρίας εκεί όπου ο Φερστάπεν μετά από μία μονομαχία με τον Λεκλέρκ πήρε τη νίκη. Ο Μονεγάσκος ωστόσο δεν αποδέχθηκε τη νίκη του Ολλανδού μιας και θεώρησε αντικανονικό το προσπέρασμα του. Το δεύτερο έγινε στον Καναδά. Ο Φέτελ στην προσπάθεια του να κρατήσει εντός πίστας το μονοθέσιο του κλείνει τον Χάμιλτον που ακολουθούσε στη δεύτερη θέση, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες. Ο Γερμανός φανερά έξαλλος από την τιμωρία που του επιβλήθηκε εξαπέλυσε επίθεση στη διοργανώτρια αρχή, την οποία κατηγόρησε πως του έκλεψε τη νίκη. Το τελευταίο γεγονός έγινε στη Βραζιλία με τη σύγκρουση των δύο Ferrari. Τόσο ο Λεκλέρκ όσο και ο Φέτελ δεν ανέλαβαν την ευθύνη ρίχνοντας ο ένας στον άλλον τις ευθύνες.
Η ομάδα που ξεχώρισε
Τον τίτλο της συγκεκριμένης κατηγορίας κατακτά δικαίως η McLaren. Ύστερα από μία κακή περίοδο με αρκετές εντάσεις οι Βρετανοί κατάφεραν να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα και να κατακτήσουν την τέταρτη θέση. Το δίδυμο Σάινθ-Νόρις ξεπέρασε τις προσδοκίες των ανθρώπων της ομάδας, η οποία ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον.
Το μεγάλο αντίο
Ήταν γνωστό πριν ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα πως ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα και ο Νίκο Χούλκενρμπεγκ δεν θα αγωνιστούν το 2020. Ο Πολωνός παρά τις προσπάθειες που έκανε να γυρίσει δριμύτερος στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει φεύγοντας έτσι από τη Williams. Τον ίδιο δρόμο πήρε και ο Γερμανός που δεν κέρδισε την εμπιστοσύνη της Renault, η οποία προτίμησε τον Εστεμπάν Οκόν.