Δεν φτάνει μόνο το ταλέντο Νίκο Χούλκενμπεργκ
Η απόφαση της Haas να κρατήσει τον Ρομέν Γκροζάν και την επόμενη σεζόν έφερε πιο κοντά στην πόρτα της εξόδου της Formula 1 τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Η παραμονή του Ρομέν Γκροζάν στη Haas, δια στόματος του επικεφαλής της ομάδας, Γκάνθερ Στάινερ ανέτρεψε όλα τα δεδομένα γύρω από την επικείμενη συμφωνία των Αμερικανών με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός μετά την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν θα αποχωρήσει από τη Renault, η οποία ανακοίνωσε τον Εστεμπάν Οκόν στη θέση του.
Έπειτα από την απόφαση των Γάλλων, ο Χούλκενμπεργκ βρίσκεται σε δυσμενή θέση, όσον αφορά το μέλλον του στη Formula 1 και αυτό γιατί οι διαθέσιμες θέσεις ενόψει της επόμενης χρονιάς είναι μηδαμινές.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Επικρατέστερο σενάριο για τον Γερμανό ήταν η Haas, η οποία ωστόσο θα κρατήσει στις τάξεις της τόσο τoν Γκροζάν όσο και τον Μάγκνουσεν, κάτι που εξέπληξε πολλούς φίλους της κορωνίδας των μηχανοκίνητων σπορ διότι τόσο ο Γάλλος όσο και ο Δανός κινούνται σε «ρηχά νερά» φέτος.
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις ο Χούλκενμπεργκ «ποντάρει» σε δύο ομάδες, με τις πιθανότητες να μην είναι υπέρ του. Πρώτη υποψήφια είναι η Alfa Romeo. Η ιταλική ομάδα εκτός του πολύ εμπείρου Κίμι Ραϊκόνεν έχει στη διάθεση της τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Ο νεαρός Ιταλός μπορεί να μην έχει κάνει τη διαφορά, όπως ο Σαρλ Λεκλέρκ πέρσι, όμως όλα δείχνουν πως θα ανανεώσει το συμβόλαιο του.
Δεύτερη υποψήφια είναι η Williams μιας και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα θα αποχωρήσει μετά το τέλος της σεζόν. Η παρουσία του Τζορτζ Ράσελ θεωρείται δεδομένη και του χρόνου, μιας και έχει κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη των Βρετανών. Η αποχώρηση του Πολωνού ίσως να δώσει μία ευκαιρία στον Χούλκενμπεργκ αλλά επικρατέστερος υποψήφιος για το κενό του 34χρονου πιλότου είναι ο Νίκολας Λατίφι.
Αβέβαιο είναι και το μέλλον του δεύτερου πιλότου της Red Bull, αφού οι «Ταύροι» δεν έχουν αποφασίσει για το ποιος εκ των Πιέρ Γκασλί, Αλεξάντερ Άλμπον και Ντάνιελ Κβίατ θα αγωνιστεί δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν. Η απόκτηση του Νίκου Χούλκενμπεργκ ίσως να ήταν μία λύση, ωστόσο ο Γερμανός δεν έχει περάσει ποτέ από τις τάξεις της Red Bull κάτι που φαντάζει αδύνατο το «γάμο» ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Όπως και να έχει η ουσία είναι μία για τον Γερμανό. Μετά το ντεμπούτο του στη Formula 1 το 2010 με τη Williams, ο 32χρονος βρίσκεται κοντά στην έξοδο του πρωταθλήματος για δεύτερη φορά στην καριέρα του, έπειτα το 2011 όντας αναπληρωματικός οδηγός της Force India.
Χωρίς να έχει ανέβει ποτέ όλα αυτά τα χρόνια στο βάθρο των νικητών ο Χούλκενμπεργκ κινδυνεύει να μείνει με την ταμπέλα του «αιώνιου ταλέντου» μιας και το μέλλον του κρίνεται αβέβαιο.