Ριζικές αλλαγές για το νέο Opel Mokka (vid)
H Opel παρουσίασε την 2η γενιά του Mokka, το οποίο ενσωματώνει τις πιο ριζικές αλλαγές σε σχέση με κάθε μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή.
Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, είναι η ολική μεταστροφή στον τρόπο κίνησης. Από την βενζινοκίνηση και το ντίζελ, το νέο Mokka περνάει στην ηλεκτροκίνηση – και μάλιστα αποκλειστικά. Ονομαστικά, απώλεσε το γράμμα “X” που είχε προστεθεί στο facelift του 2016, επιστρέφοντας στο όνομα που είχε όταν πρωτολανσαρίστηκε, το 2012. Η τεχνοτροπία Opel Vizor, που ενσωματώνει σε ένα ενιαίο κομμάτι τα φωτιστικά σώματα, το σήμα και τη μάσκα, δεσπόζει στο εμπρός μέρος του νέου Mokka και θα υιοθετηθεί από όλα τα Opel στο μέλλον.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι κομμάτι πιο συγκρατημένη, με τα λεπτά φανάρια και το λογότυπο του μοντέλου στο κέντρο της 5ης πόρτας να δίνουν τον τόνο. Το ίδιο κάνει και η διχρωμία του αμαξώματος, με το πάνω μέρος -από το καπό μέχρι το τελείωμα του πίσω παρμπρίζ- να βάφεται στα μαύρα.
Κόντρα στη συντριπτική πλειοψηφία νέων μοντέλων, το Mokka είναι μικρότερο σε μήκος από το μοντέλο που αντικαθιστά. Για την ακρίβεια, εκτείνεται στα 4.150 χλστ. όντας 12,5 εκατοστά κοντύτερο σε σχέση με τον προκάτοχο. Αντίθετα, το μεταξόνιο έχει πάρει 2 χλστ., φτάνοντας τα 2.557 χλστ. Παρά τη μεγάλη μείωση στο μήκος, το πορτμπαγκάζ έχασε μόλις 6 λίτρα (350 στο σύνολο).
Στο εσωτερικό τα βλέμματα επικεντρώνονται στις δυο οθόνες, που σχηματίζουν ένα ενιαίο πάνελ κατά τα πρότυπα του Opel Vizor. Το Pure Panel απαρτίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών κι άλλη μία οθόνη 12 ιντσών στο ταμπλό, με την υπόλοιπη κονσόλα να χαρακτηρίζεται από την έλλειψη διακοπτών και κουμπιών.
Οι ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν το σύστημα κίνησης. Το νέο Mokka είναι το πρώτο μοντέλο των Opel και PSA που διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) και εξοικονομεί έως 120 κιλά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, αυξάνοντας παράλληλα την στρεπτική ακαμψία έως 30%. Καρδιά του γερμανικού crossover είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm ροπής, μαζί με μια μπαταρία 50 kWh. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα και η αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 322 χλμ. (βάσει WLTP). Η φόρτιση στο 80% σε ταχυφορτιστή 100 kW, διαρκεί μισή ώρα.
Πηγή: autogreeknews.gr