Ακόμα πιο ακαταμάχητη η νέα BMW M5
Μετά την παρουσίαση της ανανεωμένης BMW Σειρά 5, ήρθε και η στιγμή η γερμανική μάρκα να αποκαλύψει και το κορυφαίο της πολυπόθητο μοντέλο, τη M5.
Μετά την παρουσίαση της ανανεωμένης BMW Σειρά 5, ήρθε και η στιγμή η γερμανική μάρκα να αποκαλύψει και το κορυφαίο της πολυπόθητο μοντέλο, τη M5 με πολλές αλλαγές και βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο.
Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό, η ανανεωμένη BMW M5 απέκτησε ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση, μέσω των αλλαγών στο αμάξωμά της. Στο πολύ μυώδες εμπρός άκρος της ξεχωρίζει η νέα και μεγαλύτερη μάσκα, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα και τον κεντρικό αεραγωγό σε εξαγωνικό σχήμα, όπου ενσωματώνει το ψυγείο λαδιού με τον αισθητήρα ραντάρ για το σύστημα Active Cruise Control (ACC). Επίσης, στα φωτιστικά σώματα νέες φωτεινές λωρίδες σχήματος L που λεπταίνουν προς τη μάσκα προσδίδουν μία δυναμική νότα στη νέα σχεδίαση των προβολέων LED.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο πίσω μέρος της M5, τα φώτα LED αποπνέουν τώρα μία τρισδιάστατη αίσθηση, λανσάροντας μία φρέσκια εκδοχή του γνώριμου σχήματος L της BMW, ενώ νέο σχεδιασμό έχει και ο προφυλακτήρας. Υπάρχουν ακόμα νέα μεταλλικά χρώματα, τα Brands Hatch Grey και Motegi Red, όπως και οι χρωματικές προτάσεις της BMW Individual, Tanzanite Blue II metallic, Aventurine Red II metallic και matt Frozen Bluestone metallic. Επίσης, το Champagne Quartz metallic έχει μετονομαστεί σε Alvit Grey metallic. Πρόσθετα οι 20 ιντσών ζάντες M με διπλές ακτίνες σε γυαλιστερό Orbit Grey, γνωστές από την BMW M8 διατίθενται τώρα προαιρετικά.
Περνώντας στο σπορ και πολυτελές εσωτερικό της ανανεωμένης BMW M5, το βλέμμα πέφτει αρχικά στη μεγαλύτερη κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών, η οποία προβάλλει ευανάγνωστες πληροφορίες για πολυάριθμες λειτουργίες των συστημάτων δυναμικής οδήγησης και του BMW M xDrive. Η νέα λειτουργική φιλοσοφία δύο διακοπτών στην κεντρική κονσόλα προέρχεται από την BMW M8. Από το μπουτόν M Mode ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί τα προφίλ ROAD και SPORT. Το μπουτόν Setup τον μεταφέρει απευθείας στο μενού της κεντρικής οθόνης, όπου μπορεί να επιλέγει εξατομικευμένες ρυθμίσεις για το σύστημα κίνησης και το πλαίσιο. Η BMW M5 Competition προσφέρει επίσης TRACK mode, για γνήσια αίσθηση M σε αγωνιστικές πίστες.
Ο κινητήρας παραμένει ο V8 4.4 λτ. M TwinPower Turbo με M TwinScroll twin turbocharger, ισχύος 600 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 750 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. Το βάρους 1.895 κιλών αμάξωμα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., στο 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 10,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 239 γρ./χλμ. Στη κορυφή τοποθετείται η M5 Competition με τους 625 ίππους (η ροπή είναι ίδια), την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. Σε κάθε περίπτωση Το 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic διατίθεται στάνταρ, όπως το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, το οποίο περιλαμβάνει επιπλέον ρύθμιση 2WD για πίσω κίνηση.
Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο των αναρτήσεων της ανανεωμένης BMW M5. Συγκεκριμένα η M5 Competition διαθέτει νέα αμορτισέρ προερχόμενα από την BMW M8 Gran Coupé και νέες ρυθμίσεις πλαισίου, προσφέροντας βελτιωμένη οδική συμπεριφορά στο όριο, σε συνδυασμό με υψηλή άνεση. Παράλληλα, η BMW M5 Competition είναι κατά επτά χιλιοστά χαμηλότερη από την BMW M5, ενώ περιλαμβάνει και άλλες μελετημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τα ελατήρια. Αυτό το σετάρισμα αξιοποιεί την πρόσθετη ισχύ του αυτοκινήτου και αναδεικνύει όλες τις αρετές του στην αγωνιστική πίστα.
Πηγή: autogreeknews.gr