Φαντασμαγορικό comeback από το Citroen C4! (pics)
Ένα από τα μοντέλα-ορόσημα στη σύγχρονη ιστορία της Citroen, πραγματοποιεί μεγαλειώδες comeback! Οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα επίσημες εικόνες από το νέο τους μικρομεσαίο C4, που έρχεται να προκαλέσει ταραχή στην κατηγορία.
To νέο C4 αντικαθιστά το C4 Cactus, το οποίο βρίσκεται στο τέλος του κύκλου ζωής του (το 2014 παρουσιάστηκε, με ένα ενδιάμεσο facelift) και τοποθετείται ανάμεσα στα C3 Aircross και C5 Aircross. Εμφανισιακά και εμπορικά, το ολοκαίνουργιο C4 «πατάει» σε 3 κατηγορίες: αυτή των παραδοσιακών χάτσμπακ, των crossover και των κουπέ SUV. Η εμφάνιση δεν έχει καμία σχέση όχι μόνο συγκριτικά με το Cactus ή -πολύ περισσότερο- με το τελευταίο 5θυρο C4, αλλά ούτε με οτιδήποτε συναντάμε στην γκάμα της Citroen.
Στο εμπρός μέρος, η διαμόρφωση με τα διπλά φωτιστικά σώματα δεν θα μπορούσε να λείπει, με διαφοροποιημένο μοτίβο. Τα LED ημέρας σχηματίζουν αγκύλη και χωρίζονται σε δυο τμήματα, ακολουθώντας τις γραμμές της μάσκας. Τα μεγάλα νέα αφορούν το προφίλ και το πίσω μέρος, όπου η έντονα κεκλιμένη οροφή και το πίσω παρμπρίζ δυο επιπέδων, χαρίζουν στο γαλλικό μικρομεσαίο μια χαρακτηριστική παρουσία.
Στο εσωτερικό κεντρίζουν το βλέμμα οι δυο οθόνες (μια στο κέντρο του ταμπλό και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων), που γίνονται τρεις αν συμπεριλάβουμε το head-up display. Οι σχεδιαστές της Citroen δεν κρύβουν την έμπνευση από τα μοντέλα της DS, ειδικά στη διαμόρφωση των οθονών.
Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση για τους κινητήρες, καθώς το επίσημο ντεμπούτο είναι προγραμματισμένο για τις 30 Ιουνίου. Θεωρείται σίγουρη η πλήρης γκάμα, με επιλογή μεταξύ βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικού (e-C4), όπως στα DS 3 Crossback και Peugeot 208/2008. Αυτό σημαίνει πως κατά πάσα πιθανότητα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, δηλαδή την CMP. Στους βενζινοκινητήρες θα έχουμε τους βραβευμένους PureTech, με τον τρικύλινδρο τούρμπο 1.200άρη να αναλαμβάνει το έργο. Στους ντίζελ, ο εγνωσμένης αξίας 1.5 BlueHDi, για άλλη μια φορά στο καθήκον. Περισσότερα, όπως είπαμε, στις 30 του μηνός.
Πηγή: autogreeknews.gr