Πόσο κάνει το αυτοκρατορικό Toyota Century;
Η λιμουζίνα της Toyota παράγεται ανελλιπώς από το 1967 και μετακινεί τον Αυτοκράτορα και τον εκάστοτε πρωθυπουργό της Ιαπωνίας -και όχι μόνο.
Η Toyota αποτελεί εδώ και χρόνια μία από τις δημοφιλέστερες εταιρείες αυτοκινήτου στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα πιο γνωστά της μοντέλα που την τοποθετούν ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού είναι το Yaris, το Corolla, το Hilux, παλαιότερα το Avensis και το Camry στις Η.Π.Α.
Βέβαια υπάρχουν και αρκετά άγνωστα σε εμάς μοντέλα της Toyota, τα οποία πωλούνται μόνο στην Ιαπωνία. Ένα από αυτά, είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο της Toyota, το Century. Η λιμουζίνα της Toyota παράγεται ανελλιπώς από το 1967 και μετακινεί τον Αυτοκράτορα και τον εκάστοτε πρωθυπουργό της Ιαπωνίας -και όχι μόνο. Το 2018 λανσαρίστηκε η νέα, τρίτη γενιά του με τις πληθωρικές διαστάσεις, την αριστοκρατική εμφάνιση και τις υψηλές ανέσεις.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Το ρετρό σχεδιαστικά Century με τις ευθείες γραμμές και τα παραλληλόγραμμα σχήματα έχει μήκος 5.335 χλστ., πλάτος 1.930 χλστ., ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 3.090 χλστ. Την κίνηση του βάρους 2 τόνων αμαξώματός του αναλαμβάνει το υβριδικό σύστημα κίνησης του Lexus LS600h. Αυτό αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό V8 5.0 λτ. κινητήρα απόδοσης 381 ίππων και 510 Nm ροπής, ένα ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων και 300 Nm ροπής και μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υβριδίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 431 ίππους, με μεικτή κατανάλωση 7,3 λτ./100 χλμ.
Φυσικά, ένα τέτοιο αυτοκίνητο συνοδεύεται και από πλούσιο εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας. Μάλιστα κάποια τμήματά του είναι φτιαγμένα στο χέρι, όπως το λογότυπο στη μάσκα που αναπαριστά το μυθολογικό πουλί του φοίνικα.
Στην καμπίνα, οι δύο πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αυτοκρατορικές ανέσεις, αφού τα καθίσματα μοιάζουν περισσότερο με πολυθρόνες. Εκτός από την επιλογή δέρματος υπάρχει και η επιλογή βαμβακερού υφάσματος, αντί συνθετικών ινών που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα αυτοκίνητα. Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους μια αναδυόμενη οθόνη 11,6 ιντσών στο τούνελ της μετάδοσης, μια οθόνη 7 ιντσών στο υποβραχιόνιο, μασάζ, μέχρι και σαμπανιέρα. Παράλληλα, την υψηλή άνεση ενισχύει με την σειρά της και η αερανάρτηση.
Πόσο όμως κοστίζει το κορυφαίο μοντέλο της Toyota στην Ιαπωνία, όπου πωλείται αποκλειστικά; Το Century κοστολογείται στα 19.962.963 γεν (η τρέχουσα ισοτιμία σε ευρώ είναι 166.100 ευρώ). Ενδεικτικά, στην Ιαπωνία η Mercedes S 450 με τον 3λιτρο κινητήρα των 367 ίππων πωλείται από 11.920.000 γεν (99.200 ευρώ).
Πηγή: autogreeknews.gr