Τι γνωρίζουμε για τη νέα BMW M3

Η αγωνία για την επερχόμενη νέα BMW M3 καλά κρατεί και όσο πλησιάζουμε στην ώρα της επίσημης πρεμιέρας, τόσο περισσότερο βρισκόμαστε «στα κάγκελα».

Τι γνωρίζουμε για τη νέα BMW M3

Η αγωνία για την επερχόμενη νέα BMW M3 καλά κρατεί και όσο πλησιάζουμε στην ώρα της επίσημης πρεμιέρας, τόσο περισσότερο βρισκόμαστε «στα κάγκελα». Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για αυτή;

Καταρχάς, τη μεγάλη είδηση με τα κάθετα «νεφρά». Η μάσκα-σήμα κατατεθέν των BMW, για τις Σειρά 4/Μ4/Μ3 αντλεί έμπνευση από τη δεκαετία του 70 και την πρώτη 3άρα (E21), αποκτώντας μακρόστενο σχήμα σε κάθετη διάταξη. Για τις εκδόσεις M, το επικρατέστερο σενάριο τα θέλει σε gloss black χρώμα. Γύρω τους, ο επιθετικός προφυλακτήρας με τις γωνιώδεις και μεγάλες εισαγωγές αέρα θα ξεκαθαρίζει στους παριστάμενους, πως έχουν να κάνουν με την κορυφαία έκδοση της Σειράς 3. Η ψηφιακή απεικόνιση του Bimmerpost μας δίνει μια πολύ καλή ιδέα, ακόμα και για το σχέδιο των ζαντών αλουμινίου, τις οποίες περιμένουμε σε στάνταρ διάσταση 19 ιντσών και προαιρετικά 20.

Το πίσω μέρος έχει ήδη διαρρεύσει από φωτογραφία εντός του εργοστασίου, όμως θα έχει δυο παραλλαγές. Στη μία ο διαχύτης θα είναι σε carbon εκτέλεση -κατά πάσα πιθανότητα στην Competition- και στην άλλη, βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος. Φυσικά οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε το διακριτικό spoiler στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ.

Στο εσωτερικό το ανθρακόνημα, μαζί με τον συνδυασμό suede-δερμάτινων επενδύσεων θα κυριαρχούν, όμως ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι άλλος. Σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες, φαίνεται ο λεβιές του χειροκίνητου κιβωτίου. Κάτι που σημαίνει πως η νέα M3 ανθίσταται στη λαίλαπα των αυτόματων -το οποίο επίσης θα διαθέτει, με 8 σχέσεις-, δίνοντας στους αγοραστές την επιλογή πεντάλ συμπλέκτη. Πάμε τώρα και στα καθέκαστα. Κοινώς, τα μηχανικά.

Ο CEO της BMW, Markus Flasch, στο πλαίσιο της περασμένης Έκθεσης της Φρανκφούρτης, σε συνέντευξη του είχε δηλώσει με νόημα πως «ο κινητήρας των νέων M3/M4 αποδίδει 510 ίππους στις X3/Χ4 Μ, αλλά δεν είναι αυτό το όριό του». Διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις -αν και δεν έκανε κάποια προσπάθεια να το κρύψει ο Γερμανός-, ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος θα αποδίδει πάνω από 510 άλογα στις M3/M4, τουλάχιστον για τις εκδόσεις Competition. Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για 480 άλογα στην απλή και τουλάχιστον 510 στην Competition, αφήνοντας «αέρα» για 550+ ίππους στη CS, ενώ δεν αποκλείεται και έκδοση GTS. Η G20 θα ανακηρυχτεί με χαρακτηριστική ευκολία ως η ισχυρότερη M3 όλων των εποχών, καθώς σήμερα ο τίτλος αυτός ανήκει στην σημερινή F80 CS των 460 ίππων.

Η κίνηση για πρώτη φορά θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης που γνωρίσαμε στη M5, που έχει πισωκίνητη κατανομή και προσφέρει μέχρι απομόνωση του εμπρός άξονα, μετατρέποντας το αυτοκίνητο πρακτικά σε αμιγώς πισωκίνητο. Για τους παραδοσιακούς, όμως, ακούγεται πως η χειροκίνητη M3 (που κατά πάσα πιθανότητα, θα προσφέρεται αποκλειστικά στην βασική έκδοση των 480 ίππων) θα προσφέρεται με πατροπαράδοτη κίνηση πίσω.

Πηγή: autogreeknews.gr