Η Volvo βάζει «κόφτη» τελικής στα μοντέλα της!

Η Volvo τηρεί το οργανόγραμμά της και τοποθετεί «κόφτη» τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα στα νέα μοντέλα από το 2020!

Η Volvo βάζει «κόφτη» τελικής στα μοντέλα της!

Πιστή στο οργανόγραμμά της η Volvo, που την ήθελε να περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική ταχύτητα των νέων μοντέλων της από το 2020, τοποθετεί «κόφτη» στα 180 χιλιόμετρα ανά ώρα!

Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, λήφθηκε στην προσπάθειά της να αυξήσει την ασφάλεια, αλλά και να εκπληρώσει τη δέσμευσή της με το όνομα «Vision 2020», να εξαλείψει πλήρως τον κίνδυνο σοβαρού ή θανάσιμου τραυματισμού σε τροχαίο ατύχημα με εμπλοκή αυτοκινήτου της μέχρι το 2020. Όπως αναφέρουν οι Σουηδοί, όλα τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας είναι πρακτικά άχρηστα σε υψηλές ταχύτητες.

Η Volvo πιστεύει πως ο μέσος άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί εγκαίρως τους κινδύνους που καραδοκούν όταν κινείται με υπερβολική ταχύτητα, οπότε ο ηλεκτρονικός επόπτης καθίσταται επιβεβλημένος. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Volvo, Χάκαν Σάμιουελσον, ο περιοριστής ταχύτητας θα μπορεί να απενεργοποιείται σε ορισμένες χώρες, όπως στη Γερμανία, όπου οι autobahns δεν έχουν όριο ταχύτητας. Τα υποχρεωτικά 180 χλμ./ώρα θα εφαρμοστούν σε όλα τα αυτοκίνητα της γκάμας (S60, V60, XC40, XC60, XC90, S90), με εξαίρεση τις εκδόσεις με κινητήρες ντίζελ, που οδεύουν προς κατάργηση (όπως το V60 D4 που δοκιμάζουμε εδώ).

Μάλιστα αυτό είναι μόνο η αρχή. Οι Σουηδοί έχουν σκοπό να εμπλουτίσουν τους περιορισμούς με γεωγραφικές και οδικές συντεταγμένες. Στην πρώτη περίπτωση, η ταχύτητα θα μειώνεται αυτόματα μόλις το GPS αναγνωρίζει πως επίκειται διέλευση από κατοικημένες περιοχές, σχολεία και νοσοκομεία. Στη δεύτερη, τα ηλεκτρονικά θα σκανάρουν σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες του οδοστρώματος (βροχή, λακκούβες, στροφές κλπ.) και θα φρενάρουν επίσης αυτόματα το αυτοκίνητο.

Εκτός από τον περιοριστή ταχύτητας, η Volvo εξελίσσει τεχνολογία η οποία χρησιμοποιεί κάμερες για την παρακολούθηση του οδηγού, ώστε να τον αποτρέπουν από το να πιάνει τιμόνι όταν αυτός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών ουσιών ή δεν παρουσιάζει τη δέουσα συγκέντρωση, όντας ας πούμε αφηρημένος στο κινητό του τηλέφωνο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δύναται να μην ενεργοποιείται καν ο κινητήρας όταν τα ηλεκτρονικά κρίνουν πως ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι δεν είναι σε θέση να το χειριστεί!

Πηγή: autogreeknews.gr



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110