Τι «κρύβει» η νέα Skoda Octavia RS iV;
Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνεχώς αυξάνονται από όλες τις κατηγορίες και αφορούν πλέον και σπορ αυτοκίνητα, όπως είναι η ολοκαίνουργια Skoda Octavia RS iV.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνεχώς αυξάνονται από όλες τις κατηγορίες και αφορούν πλέον και σπορ αυτοκίνητα, όπως είναι η ολοκαίνουργια Skoda Octavia RS iV. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο στην οικογένεια RS με plug-in-hybrid μηχανικό σύνολο.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πρόσθετα, τρεις ακόμα εξηλεκτρισμένες εκδόσεις θα ακολουθήσουν: η Octavia iV plug-in hybrid 204 PS και δύο παραλλαγές e-TEC με 110 και 150 ίππους, που κάνουν χρήση της mild hybrid τεχνολογίας, για πρώτη φορά στη Skoda.
Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα στη νέα Octavia RS iV έχει συνδυασμένη ισχύ 245 ίππων, προερχόμενη από βενζινοκινητήρα TSI 1.4 λίτρων 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 400 Nm και μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων DSG με 6 σχέσεις. Οι εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου είναι περίπου 30 γρ./χλμ. στον κύκλο WLTP, πράγμα που σημαίνει ότι πληροί ήδη το νέο αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών ρύπων EU6d για όλα τα καινούργια ταξινομημένα οχήματα στην ΕΕ, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2021.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 37 Ah, προσφέροντας στο αυτοκίνητο ενέργεια 13 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 60 χλμ. στον κύκλο WLTP. Καθώς η ροπή 330 Nm που παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα διατίθεται από μηδενικές στροφές, η Octavia RS iV μπορεί να επιταχύνει πολύ γρήγορα. Στη λειτουργία Sport, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να αξιοποιήσει την πλήρη ισχύ του αυτοκινήτου, η Octavia RS iV επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 225 χλμ./ώρα. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο διατίθεται ως στάνταρ και η δυναμική ρύθμιση της σπορ ανάρτησης, που είναι χαρακτηριστικά της σειράς RS, συνεισφέρουν σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία σπορ οδήγησης.
Τη δυναμική εικόνα της νέας Skoda Octavia RS iV ενισχύουν διάφορα σπορ χαρακτηριστικά στο αμάξωμα. Τα πιο βασικά είναι τα ειδικά φώτα ομίχλης LED, οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα και η μαύρης απόχρωσης αεραγωγοί, μάσκα, καθρέπτες και πλαίσια των παραθύρων.
Στο εσωτερικό επικρατεί το μαύρο χρώμα. Το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι τριών ακτίνων φέρει λογότυπο vRS και διαθέτει paddles για τη λειτουργία του DSG. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα είναι επικαλυμμένα με μαύρο ύφασμα, ενώ τα προαιρετικά καθίσματα Ergo διαθέτουν Alcantara και δερμάτινη ταπετσαρία, καθώς και ρύθμιση του βάθους καθίσματος. Τα καθίσματα είναι διακοσμημένα με λογότυπο RS και έγχρωμες ραφές σε κόκκινο ή ασημί-γκρι χρώμα, οι οποίες διακοσμούν και το δερμάτινο τιμόνι, τα υποβραχιόνια και το ταμπλό, που επίσης είναι επενδυμένο με Alcantara. Οι διακοσμητικές λωρίδες σε στυλ RS και τα πεντάλ με αλουμινένια επένδυση, ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση.
Πηγή: autogreeknews.gr