Τα φθηνότερα μικρά turbo αυτοκίνητα
Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παραμένει η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά, με μερίδιο 32,95% και 37.598 ταξινομήσεις το 2019 χωρίς τα SUV.
Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παραμένει η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά, με μερίδιο 32,95% και 37.598 ταξινομήσεις το 2019 (χωρίς τα SUV). Οι επιλογές που έχει να κάνει ο αγοραστής είναι πάρα πολλές, ενώ τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη ζήτηση.
Μεταξύ των βασικών τους πλεονεκτημάτων είναι οι προσιτές τους τιμές, η χαμηλή κατανάλωση, τα δυνατά turbo downsized μοτέρ και η πληρότητα στον εξοπλισμό τους. Στην παρουσίαση αυτή, εστιάσαμε στα φθηνότερα σε τιμή μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρες βενζίνης που διατίθενται στην ελληνική αγορά, τα οποία και σας παρουσιάζουμε.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Dacia Sandero 1.0 TCe GPL 100
Το πιο οικονομικό αυτοκίνητο της αγοράς με turbo κινητήρα, ο οποίος μάλιστα είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο), είναι το Dacia Sandero 1.0 TCe 100 GPL. Οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 11.680 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.
Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους και ροπή 170 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ενώ προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ.). Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με υγραέριο, που σημαίνει ότι «καίει» σχεδόν 5 ευρώ/100 χλμ. Το ρεζερβουάρ του LPG είναι 32 λτ. και της βενζίνης είναι 50 λτ., εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη συνδυαστική αυτονομία.
Εκτός από την οικονομία στην αγορά και στη χρήση, πλεονέκτημα του Sandero αποτελούν οι πολύ άνετοι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές (320 λίτρα). Ποιοτικά, το εσωτερικό του ικανοποιεί περισσότερο με την καλή του συναρμογή, παρά με τα σκληρά πλαστικά.
Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 100/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 170/2.000 Nm/σ.α.λ. (LPG), 160/2.760 (βενζίνη), 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 6,0 λτ./100 χλμ. LPG και 4,0 λτ./100 χλμ. βενζίνη, Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ. με LPG και 110 γρ./χλμ. με βενζίνη *εργοστασιακές μετρήσεις
Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS
Η δεύτερη πιο οικονομική πρόταση στα μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρα βενζίνης, είναι το Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 12.900 ευρώ, χωρίς να του λείπει τίποτα από την αρχική έκδοση.
Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 95 άλογα και τα 160 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. ταιριάζει κατάλληλα στην Fabia, αφού εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία, κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.046 κιλών και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο. Παράλληλα, το μικρό Skoda κερδίζει τον οδηγό του με την σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε διαδρομή και την άνεση που παρέχει η ανάρτησή του.
Στο εσωτερικό, οι «καθαρές» γραμμές ευνοούν την εργονομία, ενώ προσεγμένη είναι η συναρμογή των διαφόρων επιφανειών. Σημαντικό προσόν του αποτελούν και οι άνετοι χώροι για τη μεταφορά 4 ενηλίκων επιβατών, καθώς και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 330 λίτρων.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000-5.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 160/1.800-3.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 184 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις
Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS
Σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές προσφέρεται και το Hyundai i20 με όλους τους κινητήρες και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις είναι το i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 13.390 ευρώ (με την έκπτωση των 490 ευρώ) και με αρκετά καλό στάνταρ εξοπλισμό.
Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 998 κ.εκ. με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο μικρό Hyundai (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.). Στο δρόμο το i20 εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, καθώς η ανάρτησή του εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, αλλά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Μεταξύ των θετικών στοιχείων του μικρού Hyundai είναι ακόμα οι πολύ καλοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λίτρα). Επίσης, στο εσωτερικό του η εικόνα είναι σύγχρονη και η ποιότητα είναι αρκετά καλή, όπως και η εργονομία.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα με οθόνη 5 ιντσών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500-4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις
Πηγή: autogreeknews.gr