Μας αποχαιρετάει τον Απρίλιο το BMW i8!
Η πρώτη μας επαφή με το plug-in υβριδικό BMW i8 έγινε πριν από 6 χρόνια! Τώρα, η BMW αποφάσισε να βάλει τέλος στην παραγωγή του στα μέσα Απριλίου.
Η πρώτη μας επαφή με το plug-in υβριδικό BMW i8 έγινε πριν από 6 χρόνια! Τώρα, η BMW αποφάσισε να βάλει τέλος στην παραγωγή του στα μέσα Απριλίου.
Σύμφωνα με την βαυαρική μάρκα, θα περάσει στην ιστορία ως το πλέον επιτυχημένο σπορ plug-in hybrid μοντέλο.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
To BMW i8 έχει καταφέρει να πετύχει περισσότερες από 20.000 πωλήσεις από τότε που λανσαρίστηκε, το 2014. Το 2018 πραγματοποιήθηκε ένα μικρό facelift και μαζί του έκανε ντεμπούτο η roadster έκδοση. Το BMW i8 ξεχώριζε τόσο για τον εξωτικό σχεδιασμό του, όσο και για την τεχνολογία που έφερε πάνω του. Τι να πρωτο-αναφέρουμε, το monocoque πλαίσιο από CFRP (ανθρακονήματα), ή το πρωτοποριακό υβριδικό σύνολο; Το κεντρομήχανο 2+2 υβριδικό μοντέλο επιδόσεων, είχε έναν turbo κινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 231 ίππων, ο οποίος συνεργαζόταν με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 143 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς άγγιζε τα 374 άλογα και η ροπή τα 570 Nm.
Η παραγωγή, τόσο της coupe, όσο και της roadster έκδοσης, θα σταματήσει όταν βγει από το εργοστάσιο η τελευταία από τις 200 BMW i8 Ultimate Sophisto Edition.
Πηγή: autogreeknews.gr