Μας αποχαιρετάει τον Απρίλιο το BMW i8!

Η πρώτη μας επαφή με το plug-in υβριδικό BMW i8 έγινε πριν από 6 χρόνια! Τώρα, η BMW αποφάσισε να βάλει τέλος στην παραγωγή του στα μέσα Απριλίου.

Μας αποχαιρετάει τον Απρίλιο το BMW i8!

Η πρώτη μας επαφή με το plug-in υβριδικό BMW i8 έγινε πριν από 6 χρόνια! Τώρα, η BMW αποφάσισε να βάλει τέλος στην παραγωγή του στα μέσα Απριλίου.

Σύμφωνα με την βαυαρική μάρκα, θα περάσει στην ιστορία ως το πλέον επιτυχημένο σπορ plug-in hybrid μοντέλο.

To BMW i8 έχει καταφέρει να πετύχει περισσότερες από 20.000 πωλήσεις από τότε που λανσαρίστηκε, το 2014. Το 2018 πραγματοποιήθηκε ένα μικρό facelift και μαζί του έκανε ντεμπούτο η roadster έκδοση. Το BMW i8 ξεχώριζε τόσο για τον εξωτικό σχεδιασμό του, όσο και για την τεχνολογία που έφερε πάνω του. Τι να πρωτο-αναφέρουμε, το monocoque πλαίσιο από CFRP (ανθρακονήματα), ή το πρωτοποριακό υβριδικό σύνολο; Το κεντρομήχανο 2+2 υβριδικό μοντέλο επιδόσεων, είχε έναν turbo κινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 231 ίππων, ο οποίος συνεργαζόταν με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 143 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς άγγιζε τα 374 άλογα και η ροπή τα 570 Nm.

Η παραγωγή, τόσο της coupe, όσο και της roadster έκδοσης, θα σταματήσει όταν βγει από το εργοστάσιο η τελευταία από τις 200 BMW i8 Ultimate Sophisto Edition.

Πηγή: autogreeknews.gr