Προ των πυλών Hyundai i20 N με 200+ ίππους!
Οι Κορεάτες έχουν δηλώσει από καιρό πως ετοιμάζουν την σκληροπυρηνική έκδοση του Hyundai i20.
Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε η ολοκαίνουργια, 3η γενιά του Hyundai i20. Όπου λανσάρισμα, βέβαια, και ψηφιακή απεικόνιση γρήγορης έκδοσης από τον X-Tomi. Ειδικά σε επιβεβαιωμένες παρουσίες.
Οι Κορεάτες έχουν δηλώσει από καιρό πως ετοιμάζουν την σκληροπυρηνική έκδοση του σουπερμίνι τους, όμως το ζήτημα της απόδοσης ήταν κυμαινόμενο. Ξεκίνησε από τα 250 άλογα και το 2λιτρο μοτέρ του i30 N, κατέβηκε στα 200 και μια βελτιωμένη εκδοχή του 1.6 T-GDI, για να επανέλθει στα 200+ σήμερα! Σύμφωνα με πηγές από τη Hyundai, οι μηχανικοί του N Division είναι αποφασισμένοι να μετουσιώσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών που κατέκτησε το i20 WRC πέρσι, σε μια έκδοση-«πύραυλο» για το δρόμο! Και κινητοποιήθηκαν ακόμα περισσότερο με την παρουσίαση του GR Yaris, με το οποίο η Toyota γιορτάζει την κατάκτηση του τίτλου στους Οδηγούς.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, φαίνεται πως η απόδοση θα κυμανθεί αρκετά πάνω από τα 200 άλογα. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για 230-250 ίππους, ώστε το i20 N να βρεθεί κοντά στην κορυφαία έκδοση του Yaris. Το από πού θα προέρχεται η ισχύς, αποτελεί μυστήριο. Η λογική -και ο περιορισμός του κόστους- θέλει τον 2λιτρο T-GDI του i30 N να παίρνει θέση κάτω από το καπό. Στην απλή έκδοση αποδίδει 250 ίππους, δίχως να αποκλείεται ελαφρώς de-tuned εκδοχή στα 230 άλογα. Η βελτίωση του 1.6 T-GDI δεν αποκλείεται, όμως σίγουρα θα κοστίζει η εξέλιξή του σε αυτό το επίπεδο ισχύος. Από τη στιγμή μάλιστα που και το επερχόμενο Kona N, που βασίζεται στο προηγούμενο i20, θα φέρει το 2λιτρο μοτέρ τότε μάλλον ο μεγάλος T-GDI «κλειδώνει» για το i20 N.
Σε αντίθεση με το GR Yaris, πάντως, δεν προβλέπεται σύστημα τετρακίνησης. Οι εμπρός τροχοί θα αναλάβουν το πέρασμα της δύναμης στο οδόστρωμα, με τη χρήση μπλοκέ διαφορικού και σίγουρα τη χρήση 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ενδεχόμενο χρήσης του νέου 8τάχυτου κιβωτίου, που θα λανσαριστεί στο ανανεωμένο i30/i30 N, επίσης δεν θα πρέπει να αποκλειστεί. Όπως και να ‘χει, σίγουρα μιλάμε για τετράτροχη «βόμβα». Την οποία περιμένουμε να παρουσιαστεί προς το φθινόπωρο.
Πηγή: autogreeknews.gr