Έτοιμο το hypercar των 1.800 ίππων (vid)
Μπορεί να βρισκόταν σε εξέλιξη από το 2011 και να πέρασε αρκετές δυσκολίες, όμως ο διάδοχος του SSC Aero είναι εδώ.
Μπορεί να βρισκόταν σε εξέλιξη από το 2011 και να πέρασε αρκετές δυσκολίες, όμως ο διάδοχος του SSC Aero είναι εδώ. Το πολυαναμενόμενο Tuatara είναι έτοιμο και αναμένεται να προκαλέσει «σεισμό» στην κατηγορία των hypercars, στις μάχες του με τη Bugatti Chiron και το Koenigsegg Jesko.
Ολυμπιακός: Τι πρέπει να αλλάξει ο Ζέλσον
Οι Αμερικανοί είχαν κατά νου να γίνουν οι πρώτοι που θα ξεπερνούσαν τα 300 μίλια/ώρα (482 χλμ./ώρα), όμως οι προαναφερθείσες καθυστερήσεις τους φέρνουν τρίτους στο κυνήγι της ταχύτητας. Η Chiron Super Sport 300+ ξεπέρασε και τα 490 χλμ./ώρα, ενώ το Jesko βρίσκεται στο κατόπι της με 482 χλμ./ώρα ονομαστικής τελικής και φημολογία για ειδική έκδοση που θα φτάνει τα 500 χλμ./ώρα. Ο συνεχιστής της παράδοσης του Aero – το οποίο είχε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής από το 2007 μέχρι το 2010 – φημολογείται πως υπερβαίνει τα 483 χλμ./ώρα, οπότε καταλαβαίνετε τί έχει να γίνει στην κατηγορία.
Πλαίσιο και αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, διατηρώντας το βάρος στο εντυπωσιακά χαμηλό νούμερο των 1.247 κιλών, ενώ η αεροδυναμική του απόδοση είναι τόσο προσεγμένη ώστε ο συντελεστής οπισθέλκουσας να βρίσκεται στο 0,279, όταν τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν είναι ανεπτυγμένα.
Καρδιά της κατασκευής είναι ένας twinturbo V8 5.9 λίτρων, κατασκευής SSC. Φτάνει μέχρι τις παρυφές των 1.800 ίππων (1.774 ίππους) ενώ ακόμα και με βενζίνη 91 οκτανίων (η στάνταρ επιλογή στα αμερικανικά βενζινάδικα) υπερβαίνει τα 1.300 άλογα (1.369). Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο μπορεί να αλλάζει σχέσεις σε λιγότερο από 100 millisecond στο Track Mode. Η ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και αλλάζει τις παραμέτρους της ενεργά, βάσει της ταχύτητας (χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος μόλις αυξηθεί ο ρυθμός, αυξάνει στις χαμηλές ταχύτητες) αλλά και των επιλογών του οδηγού.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως πηγές από την SSC κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. και φυσικά, στο φλέγον ζήτημα της τελικής ταχύτητας, πάνω από 483 χλμ./ώρα τελικής ένδειξης στο κοντέρ!
Πηγή: autogreeknews.gr