Το Honda e κοντράρει το Civic 1.5 λτ. 182 PS
Η Honda ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Honda e.
Η Honda ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Honda e, το οποίο λανσαρίστηκε στη Γερμανία, σε τιμές που ξεκινούν από 29.740 ευρώ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το μήκους 3.895 χλστ., πλάτους 1.750 χλστ., ύψους 1.512 χλστ. και με μεταξόνιο 2.530 χλστ. αμάξωμά του διακρίνεται από τις πολλές καμπύλες του. Αντιθέτως, στο εσωτερικό του υπάρχουν ευθείες γραμμές και επίπεδες επιφάνειες. Σημείο αναφοράς αποτελούν οι έγχρωμες οθόνες που καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό. Άλλωστε, εξωτερικά δεν έχει παραδοσιακούς καθρέπτες, αλλά κάμερες και οι πληροφορίες απεικονίζονται στις οθόνες.
Για την κίνησή του υπάρχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το αρχικό αποδίδει 136 ίππους και 315 Nm ροπής και επιταχύνει το βάρους 1.514 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία αγγίζει τα 222 χλμ. Το πιο ισχυρό Honda e των 154 ίππων έχει ίδια ροπή, αυτονομία και τελική ταχύτητα με το «136άρι» όμως επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Ενδεικτικά, το κατά πολύ μεγαλύτερο (4.518 χλστ. μήκος) αλλά ελαφρύτερο (1.307 κιλά) Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS χρειάζεται 8,2 δλ. Βέβαια η τελική του είναι πολύ υψηλότερη (220 χλμ./ώρα), ενώ γενικά τα δύο αυτοκίνητα, πέρα από τη μάρκα δεν έχουν καμία απολύτως ομοιότητα και φιλοσοφία.
Το πισωκίνητο και με ιδανικό ζύγισμα (50:50) Honda e, είναι τετραθέσιο και έχει πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ (171 λτ.). Για να φορτίσουν πλήρως οι μπαταρίες ιόντων – λιθίου των 35,5 kWh απαιτούνται 18,8 ώρες σε οικιακή πρίζα 2,3 kW, ή 4,1 ώρες σε πρίζα 7,4 kW. Σε σημεία φόρτισης 100 kW μπορεί να φορτίσει σε 30 λεπτά στο 80%. Οι αναρτήσεις από σφυρήλατο αλουμίνιο αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πίσω, ενώ το τιμόνι έχει 3,1 στροφές από άκρη σε άκρη.
Στο βασικό του εξοπλισμό, το Honda e περιλαμβάνει 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης των πινακίδων σήμανσης. Στάνταρ είναι όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, οι 2 οθόνες των 12 ιντσών έκαστη, οι κάμερες αντί καθρέπτες, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, οι ζάντες αλουμινίου κ.α.
Πηγή: autogreeknews.gr