Ιδού η «σωστή» σε ισχύ και εμφάνιση Toyota Supra
Η νέα Toyota Supra είναι αναμφίβολα ένα άκρως δυναμικό σπορ κουπέ, το οποίο σίγουρα θα ήθελαν πολλοί να το είχαν στην κατοχή τους, ή έστω να το οδηγήσουν.
Η νέα Toyota Supra είναι αναμφίβολα ένα άκρως δυναμικό σπορ κουπέ, το οποίο σίγουρα θα ήθελαν πολλοί να το είχαν στην κατοχή τους, ή έστω να το οδηγήσουν. Ορισμένοι, ενδεχομένως να προτιμούσαν ακόμα πιο «αγριεμένη» εμφάνιση και περισσότερη δύναμη από το εργοστασιακό μοντέλο.
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
Η εικονιζόμενη GR Supra Heritage Edition είναι ίσως η πιο κατάλληλη πρόταση για όλους όσους αναζητήσουν το κάτι παραπάνω και αποτελεί προϊόν του τμήματος Toyota Division Marketing σε συνεργασία με εταιρείες που ειδικεύονται στις μετατροπές. Οι MTC και LG Motorsports στο Τέξας δημιούργησαν το εμπρός σπόιλερ με τα πλαϊνά πτερύγια, ενώ η MTC και η Cripworks σχεδίασαν και εγκατέστησαν τον πίσω διαχύτη. Μέχρι και το κόκκινο χρώμα είναι καινούργιο, με την ονομασία «Re-Entry Red». Αλλαγμένα είναι με την σειρά τους και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ώστε να θυμίζουν την Supra MKIV. Για την επαφή με την άσφαλτο φροντίζουν 19 ιντσών ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 295/30 εμπρός και 305/30 πίσω.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στον 3.0 λτ. turbo 6κύλινδρο κινητήρα, εργοστασιακής ισχύος 335 ίππων και 495 Nm ροπής. Με τις τροποποιήσεις στο τούρμπο, την τοποθέτηση νέας εξάτμισης και τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η απόδοση ξεπέρασε τους 500 ίππους.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να μη γίνουν αλλαγές και στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Η GR Supra Heritage Edition διαθέτει νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, χαμηλωμένη ανάρτηση και νέα φρένα με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 380 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες πίσω με δίσκους 380 χλστ. Επιπλέον, στον πίσω άξονα εξελίχθηκε ένα εντελώς νέο σύστημα ανάρτησης, που σχεδόν αντικαθιστά το εργοστασιακό.
Πηγή: autogreeknews.gr