Νέα μπαταρία για υβριδικά σύνολα από τους Γερμανούς
Η Mahle Powertrain παρουσίασε ένα νέο τύπο μπαταρίας για ήπια υβριδικά συστήματα 48 Volt.
Η Mahle Powertrain παρουσίασε ένα νέο τύπο μπαταρίας για ήπια υβριδικά συστήματα 48 Volt, η οποία μεγιστοποιεί την αποθηκευτική ικανότητα ενέργειας και την παροχή ισχύος, σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις.
Η βελτιωμένη συστοιχία ιόντων-λιθίου του Γερμανού κατασκευαστή, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 12-15 % συγκριτικά με τα συνήθη mild-hybrid σύνολα. Στη συγκεκριμένη τεχνολογία, αυτή των 48 Volt, η μπαταρία πρέπει να αποθηκεύει ενέργεια τάχιστα και να είναι έτοιμη να την διοχετεύσει την αμέσως επόμενη στιγμή. Αυτή η αλληλουχία της αποθήκευσης-παροχής είναι απαραίτητη λόγω της ανάκτησης ενέργειας, που είναι ο μοναδικός τρόπος φόρτισης της μπαταρίας – άρα και τροφοδοσίας του ηλεκτρικού μοτέρ. Επειδή ακριβώς πρόκειται για ήπιο υβριδισμό, τα μέρη του συστήματος είναι κατά πολύ μικρότερα από αυτά που συναντάμε σε ένα plug-in, το οποίο έχει την άνεση να φορτίζει από πρίζα.
Ολυμπιακός: Να μη «βλέπει» τους άλλους
Η πρόταση της Mahle είναι χωρητικότητας μόλις 0,5 kWh, όμως μπορεί να αποδίδει σταθερά 10 kWh ενώ για περιορισμένα χρονικά διαστήματα και όταν είναι φορτισμένη άνω του 50%, μπορεί να συνδράμει το θερμικό μοτέρ με 20 kWh – εν είδει ηλεκτρικού overboost.
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης, με την γερμανική εταιρία να το δοκιμάζει εκτενώς και διεξοδικώς σε ένα πρωτότυπο VW Golf.
Πηγή: autogreeknews.gr