Νέα υβριδική BMW X3 με 292 ίππους και 2,1 λίτρα/100 χλμ.
Η BMW παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση της X3, η οποία συνδυάζει τις επιδόσεις 3λιτρου με την κατανάλωση…500αριού!

Η BMW παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση της X3, η οποία συνδυάζει τις επιδόσεις 3λιτρου με την κατανάλωση…500αριού!

Ολυμπιακός: Ξέρει από ντέρμπι ο Πάλμα
Ο 2λιτρος TwinPower υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος των 184 ίππων, συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων που βρίσκεται στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει στα 292 άλογα και τα 420 Nm ροπής, επιτρέποντας στο βαυαρικό SUV -σε αγαστή συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης xDrive, πάντα- να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,1 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα και η δυνατότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 2 τόνους.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα (το ρεζερβουάρ μετακόμισε πάνω από τον πίσω άξονα) και μπορεί να φορτιστεί από κανονική οικιακή πρίζα σε 6 ώρες. Με χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στις 3μιση ώρες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει αμετάβλητη στα 450 λίτρα, φτάνοντας τα 1.500 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στα καθέκαστα για υβριδικό αυτοκίνητο –εκπομπές ρύπων και κατανάλωση, δηλαδή-, η X3 xDrive30e διαπρέπει. Το πρώτο σκέλος την βρίσκει στα 49-54 γρ. CO2/χλμ. (εννοείται δεν πληρώνει τέλη), ενώ στο δεύτερο εμφανίζει μέση τιμή κατανάλωσης 2,1-2,4 λίτρων/100 χλμ. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία τέλος, κυμαίνεται μεταξύ 46 και 55 χιλιομέτρων, αναλόγως του κύκλου μέτρησης: στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον νέο WLTP, στη δεύτερη τον παλαιότερο και πιο αισιόδοξο NEDC.
Πηγή: autogreeknews.gr