Νέο VW Golf με τεχνολογίες αιχμής
Η νέα, 8η γενιά του VW Golf παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και σκοπεύει στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Η νέα, 8η γενιά του VW Golf παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και σκοπεύει -πού αλλού;- στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας. Άλλωστε, με περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό μοντέλο όλων των εποχών.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Το νέο VW Golf χάτσμπακ εμφανίζεται πιο αιχμηρό και δυναμικό από ποτέ, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να τραβιούνται σχεδόν μέχρι τα φτερά και τα LED φώτα ημέρας να δημιουργούν μια νοητή ευθεία με την χρωμιωμένη λωρίδα της μάσκας, καταλήγοντας στο νέο σήμα της VW. Ο προφυλακτήρας είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα. Σε προφίλ και πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο συγκρατημένες, με τη φαρδιά τρίτη κολόνα-σήμα κατατεθέν να συνεχίζει και τα φωτιστικά σώματα να αποτελούν εξέλιξη των σημερινών, θυμίζοντας αυτά του Tiguan. Το νέο Golf διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ., ύψος 1.456 χλστ. και μεταξόνιο 2.636 χλστ., ενώ διαθέτει εντυπωσιακή αεροδυναμική (0,275).
Ό,τι αλλαγές δεν έκαναν εκεί οι σχεδιαστές, τις εφάρμοσαν με το παραπάνω στο εσωτερικό. Το ταμπλό δεν έχει καμία σχέση με αυτό του απερχόμενου μοντέλου, όντας διπλού επιπέδου. Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη. Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο.
Το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο.
Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους.
Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
To νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου, εξαφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση κατά 10%.
Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρεις eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.
Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.
Πηγή: autogreeknews.gr