Νέα Mercedes GLE Coupe μόνο με εξακύλινδρο ντίζελ στην Ευρώπη
Τα κουπέ SUV έχουν παγιωθεί στην παγκόσμια αγορά, οπότε μια από τις εταιρίες που μπήκαν πρώτες στον «χορό» -όπως η Mercedes– δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός εξελίξεων.
Η ολοκαίνουργια GLE Coupe ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή του προκατόχου, με την δυναμική μάσκα, την έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής και τα μυώδη χαρακτηριστικά, τα οποία ενισχύονται από την διάσταση των ζαντών που ποικίλει από τις 19 μέχρι τις 22 ίντσες. Συγκριτικά με αυτή (την προκάτοχο, δηλαδή), η νέα κουπέ εκδοχή της GLE είναι 39 χλστ. μακρύτερη (4.939 χλστ. μήκος), 7 χλστ. φαρδύτερη (2010 χλστ. πλάτος) και με 20 χλστ. περισσότερο μεταξόνιο (2.935 χλστ. στο σύνολο). Παρά την αύξηση των διαστάσεων, η Coupe είναι 60 χλστ. πιο κοντή σε σχέση με την κανονική GLE (4.999 χλστ.).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά -κατά δήλωση των Γερμανών- ενώ την παράσταση κλέβουν οι δύο μεγάλες οθόνες (12,3 ιντσών αμφότερες), μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το MBUX (Mercedes-Benz User Experience), μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να δίνει φωνητικές εντολές στο αυτοκίνητο. Το δέρμα απαντάται σε κάθε επιφάνεια (τιμόνι, καθίσματα, πόρτες), ενώ το ταμπλό απολαμβάνει του προνομίου Artico δερμάτινων επενδύσεων. Η Mercedes υπόσχεται πως η μικρή αύξηση των διαστάσεων μεταφράζεται σε ανάλογο «αέρα» για επιβάτες και αποσκευές, με την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να κυμαίνεται από 655 λίτρα μέχρι 1.790 (με τα καθίσματα αναδιπλωμένα).
Τα μεγάλα νέα αφορούν τον χώρο στο μηχανοστάσιο. Οι «δικές μας» GLE Coupe εξοπλίζονται αποκλειστικά με τον εξακύλινδρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα των 2.925 κ.εκ., σε δυο διαφορετικές εκδοχές. Η GLE Coupe 350 d 4MATIC αποδίδει 272 ίππους και 600 Nm ροπής, ενώ η 400 d 4MATIC ανεβαίνει στα 325 άλογα και τα 700 Nm. Αμφότερες συνδυάζουν το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G‑TRONIC.
Στις Η.Π.Α. ακολουθείται η ακριβώς αντίθετη τακτική. Ντίζελ δεν υπάρχει, παρά μόνο ένας βενζινοκινητήρας. Ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος με το ηλεκτρικό τούρμπο, τροφοδοτεί την GLE 53 Coupe και στέλνει 435 ίππους και 523 Nm ροπής στους τέσσερις τροχούς. Αξιοποιώντας την τεχνολογία EQ Boost, ο ηλεκτροκινητήρας του ήπιου υβριδικού συστήματος προσθέτει 21 ίππους και 194 Nm για σύντομα χρονικά διαστήματα και αναλόγως φορτίου γκαζιού. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Πηγή: autogreeknews.gr