Γιατί στοιβάζονται χιλιάδες νέες Mercedes σε αεροδρόμιο;

Το παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Άλχορν χρησιμοποιείται ως γιγάντια αποθήκη, στην οποία συγκεντρώνονται χιλιάδες μοντέλα της Mercedes. 

Γιατί στοιβάζονται χιλιάδες νέες Mercedes σε αεροδρόμιο;

Είμαστε γνώριμοι με την εικόνα χιλιάδων VW του Dieselgate που στοιβάζονται σε αχανείς εκτάσεις των Η.Π.Α., περιμένοντας -στη συντριπτική τους πλειοψηφία- την αποσυναρμολόγηση. Παρόμοιο σκηνικό διαδραματίζεται σε μια παλιά αεροπορική βάση της Βρέμης, με Mercedes και για τελείως διαφορετικό λόγο.

Το παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Άλχορν χρησιμοποιείται ως γιγάντια αποθήκη, στην οποία συγκεντρώνονται πάνω από 9.000 GLE, GLS, CLS, E-Class, S-Class, ακόμα και R-Class, της οποίας η παραγωγή έχει τερματιστεί από το 2014 (αποκλειστικά για την Κίνα, συνέχισε μέχρι το 2017). Σε αντίθεση με τα μοντέλα της VW, τα «αστέρια» δεν έχουν ακινητοποιηθεί για περιβαλλοντικές ατασθαλίες. Οι Mercedes γεμίζουν τον αεροδιάδρομο των 2,5 χιλιομέτρων εξαιτίας κατασκευαστικών σφαλμάτων και προβλημάτων που διαπιστώθηκαν στον έλεγχο ποιότητας!

Σχεδόν το 90% των αυτοκινήτων προέρχεται από την γραμμή παραγωγής στην Τασκαλούζα της Αλαμπάμα. Κοινώς, κοντά στις 9.000 τετράτροχα μεταφέρθηκαν στην Γερμανία από τις Η.Π.Α. Τα προβλήματα που εντοπίστηκαν αφορούν ελαττωματική συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό, τα καθίσματα και τους προφυλακτήρες, τα οποία ήταν τόσο έντονα που οι Αμερικανοί δεν μπορούσαν να τα διορθώσουν, οπότε κρίθηκε επιτακτική η μεταφορά τους στην «μαμά» πατρίδα. Αν θυμάστε, παρόμοια ζητήματα είχαν ανακύψει από το ίδιο εργοστάσιο όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά της M-Class, το 1997.

Το θέμα είναι πως οι Γερμανοί δεν πονοκεφαλιάζουν μόνο για αυτές τις 9.000+, που κάθονται στη Βρέμη. Σύμφωνα με το περιοδικό Automobilwoche, υπάρχουν κοντά στις 40.000 Mercedes που καθυστερούν να φτάσουν στους αγοραστές, εξαιτίας προβλημάτων ποιότητας.

Πηγή: autogreeknews.gr