Οι μάρκες με τους πιο πιστούς αγοραστές
Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή.
Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή. Όπως για παράδειγμα η κυρία που αγοράζει Volkswagen για 50 συνεχόμενα χρόνια. Υπάρχουν και άνθρωποι που είναι ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μένοντας πιστοί στο πρώτο τους αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, η Edmunds Trade-In Loyalty εκπόνησε μία αναφορά, η οποία παρουσιάζει τις μάρκες αυτοκινήτου με τους πιο πιστούς αγοραστές.
Συγκεκριμένα, η μελέτη έχει λάβει υπόψη της 13,9 εκατομμύρια συναλλαγές με αντικείμενο τα αυτοκίνητα, από το 2007 έως και το 2017 και έγινε στην αγορά της Β. Αμερικής. Όπως λοιπόν φαίνεται οι αγοραστές των ιαπωνικών αυτοκινήτων είναι και οι πιο πιστοί στις εταιρείες.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Συγκεκριμένα, η Toyota έχει τους πιο πιστούς αγοραστές, ενώ ακολουθεί η Subaru και έπειτα η Honda, για να ολοκληρώσει την τριάδα. Το τοπ 5 ολοκληρώνεται από τους «τοπικούς ήρωες», με την μορφή των RAM και Chevrolet. Οι πιο κερδισμένοι, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της έρευνας, είναι η Subaru και η Mazda. Η πρώτη σημείωσε αύξηση στους «ακολούθους» της σε ποσοστό 16%, φτάνοντας στο 61 από το 45. Η φίρμα από την Χιροσίμα τώρα, πρακτικά διπλασίασε την έκταση της πίστης των ιδιοκτητών μοντέλων της, αγγίζοντας το 44% από το 23. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το εύρημα της έρευνας όσον αφορά την πίστη των αγοραστών ανάλογα με την κατηγορία. Και αυτό γιατί οι πιο πιστοί αγοραστές είναι αυτοί των SUV, που δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν κατηγορία.
Στον αντίποδα, οι περισσότεροι που αγόρασαν Chrysler πιθανότατα δεν θα ξαναπατήσουν σε αντιπροσωπεία της αμερικανικής εταιρίας. Μόλις το 16% παραμένει πιστό, πέφτοντας 13 μονάδες σε σχέση με το 2007 και καταδεικνύοντας τα δεινά που περνάει το άλλοτε μέλος των Big 3 της αυτοκινητοβιομηχανίας της Η.Π.Α. (μαζί με τις Ford και General Motors). Από κοντά στην «βουτιά» και η όμορη Dodge, που έπεσε στο 19% από το 37. Ίδιο ποσοστό και για την Smart, με τις Mitsubishi (21%) και Fiat (22%) να ολοκληρώνουν την πεντάδα των «προδοτών».
Πηγή: autogreeknews.gr