Αποκάλυψη της κεντρομήχανης Chevrolet Corvette
Το απόλυτο αμερικάνικο muscle car, η Chevrolet Corvette, αποκτά στην ολοκαίνουργια όγδοη κατά σειρά γενιά της.
Το απόλυτο αμερικάνικο muscle car, η Chevrolet Corvette, αποκτά στην ολοκαίνουργια όγδοη κατά σειρά γενιά της κινητήρα στο κέντρο για πρώτη φορά στην 66 ετών ιστορία της (από το 1953). Η νέα Stingray είναι η πιο δυνατή «βασική» Corvette που έχει ποτέ παρουσιαστεί και υπόσχεται άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά.
Καταρχήν, η νέα Corvette εντυπωσιάζει με την άκρως μυώδη και δυναμική της εμφάνιση, από όποια πλευρά και να τη δει κανείς, θυμίζοντας εν μέρει και ευρωπαϊκά supercars. To μήκους 4.630 χλστ., πλάτους 1.934 χλστ. και ύψους 1.234 χλστ. αμάξωμά της, χαρακτηρίζεται από το σφηνοειδές εμπρός άκρο με τα τριγωνικά φώτα και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, το πλάι ξεχωρίζουν οι αεραγωγοί για την ψύξη του κινητήρα, ενώ πίσω έχει έντονα ανάγλυφα σχήματα, τέσσερις τετράγωνες απολήξεις της εξάτμισης και αεροτομή. Παρά τις αλλαγές, η οροφή διατηρήθηκε σκληρή και αφαιρούμενη, η οποία τοποθετείται στο χώρο αποσκευών, πίσω από τον κινητήρα. Το βάρους 1.530 κιλών αμάξωμα της νέας Corvette είναι κατασκευασμένο από μια μείξη ελαφριών υλικών, όπως είναι αλουμίνιο, ανθρακόνημα και υαλονήματα.
Στο εσωτερικό υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ του οδηγού και του συνεπιβάτη μέσω της πολύ πλατιάς και ψηλής κεντρικής κονσόλας. Σε αυτή, το βλέμμα πέφτει πάνω στη μακρόστενη κάθετη λεπτή λωρίδα με τα πολλά μικρά μπουτόν (αμφιβόλου εργονομίας) για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ξεχωριστά στοιχεία αποτελούν το μικρής διαμέτρου τιμόνι με τις δύο ακτίνες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12 ιντσών, τα διακοσμητικά από ανθρακόνημα και η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
Την κίνηση της νέας Corvette Stingray αναλαμβάνει το ατμοσφαιρικό V8 6.2 λτ. 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο ισχύος 502 ίππων στις 6.450 σ.α.λ. και με ροπή 637 Nm στις 5.150 σ.α.λ. (με την σπορ εξάτμιση). Η δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου 8 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Επιδόσεις ακόμα δεν έχουν αναφερθεί, ωστόσο σίγουρα θα είναι ταχύτατη, ενώ ο ήχος του V8 κινητήρα θα είναι συναρπαστικός.
Οι αλουμινένιες αναρτήσεις της νέας Corvette αποτελούνται από διπλά ψαλίδα εμπρός και πίσω, ενώ για την επαφή με το δρόμο φροντίζουν οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά 245/35 και 305/30 αντίστοιχα. Η εμπρός ανάρτηση μπορεί να ανυψωθεί κατά 40 χλστ. σε 2,8 δλ. και σε ταχύτητες έως 39 χλμ./ώρα για να μη έρθει σε επαφή ο εμπρός προφυλακτήρας με σαμαράκια και βαθιές λακκούβες. Μάλιστα μπορεί να προγραμματιστεί να λειτουργεί αυτόματα μέσω του GPS, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει στη μνήμη του έως 1.000 τέτοια σημεία. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από φρένα της Brembo με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω.
Η παραγωγή της Corvette Stingray θα ξεκινήσει στα τέλη του 2019 και η τιμή της θα ξεκινά κάτω από τα 60.000 δολάρια (53.500 ευρώ).
Πηγή: autogreeknews.gr