Ξεχάστε τις κεραίες των αυτοκινήτων που ξέρατε!
Μια νέα μελέτη εκπονεί η Harman, σε συνεργασία με την Samsung, ώστε τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων να μπορούν να συνεργαστούν με τα δίκτυα και τα δεδομένα υψηλών ταχυτήτων.
Οι περισσότεροι θα θυμάστε τη μόδα που ήθελε τα πιο… «προχώ» μοντέλα να μην έχουν την κλασική κεραία, αλλά ένα «πτερύγιο τύπου καρχαρία» ή οτιδήποτε πιο cool από τη συμβατική. Τώρα μπορεί να είναι όλη η οροφή μια κεραία!
Μια νέα μελέτη εκπονεί η Harman, σε συνεργασία με την Samsung, ώστε τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων να μπορούν να συνεργαστούν με τα δίκτυα και τα δεδομένα υψηλών ταχυτήτων.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Με τα τωρινά δεδομένα τα σύγχρονα μοντέλα αυτοκινήτων μοιράζονται όλο και περισσότερες πληροφορίες. Για να περνάει όμως ανόθευτη αυτή η πληροφορία θα πρέπει τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένο με πάρα πολλές κεραίες. Κάτι που πέρα από το αισθητικό ζήτημα μια τέτοια διάταξη θα δημιουργούσε πρόβλημα και στη διαχείριση των σημάτων, με ότι αυτό συνεπάγεται. Για το λόγο αυτό η Harman, σε συνεργασία με τη «μαμά» Samsung (η Samsung εξαγόρασε την Harman το Νοέμβριο του 2016), αποφάσισαν να ασχοληθούν για να βρουν λύση και την βρήκαν, στην «έξυπνη κεραία». Η εν λόγω κεραία, δεν έχει καμία σχέση με τις συμβατικές που έχουμε κατά νου, μιας και μπορεί να φιλοξενηθεί σε οποιοδήποτε σημείο του αυτοκινήτου (μπορεί να είναι ολόκληρη η οροφή ή το καπό, ακόμα κι ένα spoiler) κάτι που θα βοηθήσει κατά πολύ τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ότι σχήμα θέλουν.
Η συγκεκριμένη κεραία θα επιτρέψει την ασφαλή, γρήγορη και αξιόπιστη επικοινωνία δεδομένων ενώ βρισκόμαστε στο δρόμο, υποστηρίζοντας τα δίκτυα V2X και σαφώς 5G. Έτσι οι ταχύτητες θα είναι έως και 100 φορές γρηγορότερες από τα τρέχοντα πρότυπα 4G LTE, παρέχοντας απίστευτες ταχύτητες streaming υψηλής ανάλυσης, επιβλητικών χαρακτηριστικών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας και απρόσκοπτων cloud εφαρμογών, εντός αυτοκινήτων που βρίσκονται σε κίνηση. Οι πρώτες επαφές ήδη έχουν γίνει και μάλιστα έχουν στεφθεί με επιτυχία, με την Harman να αναφέρει ότι τις πρώτες εφαρμογές θα τις δούμε εντός του 2021.
Πηγή: autogreeknews.gr