Έγινε ακόμα καλύτερο το Nissan Navara!
H Nissan έδωσε στη δημοσιότητα ενδιαφέροντα στοιχεία για την ανανέωση του δημοφιλούς pick up της, του Navara, το οποίο φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις, σε όλους τους τομείς.
Το Navara διατίθεται σε περισσότερες από 100 αγορές, με τους επαγγελματίες να το επιλέγουν ως εργαλείο δουλειάς, το οποίο προσφέρεται με εγγύηση 5 ετών ή 160.000 χλμ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Σε ότι αφορά την εξωτερική εικόνα του ανανεωμένου Nissan Navara, έχουν γίνει μικρές επεμβάσεις. Πιο συγκεκριμένα τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν μαύρο περίγραμμα εν αντιθέσει με το χρωμιωμένο του προηγούμενου μοντέλου, όπου στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις ενσωματώνουν τεχνολογία LED. Περιποίηση δέχτηκε και η καμπίνα του Navara, όπου εκεί ξεχωρίζει η αυξημένη ποιότητα υλικών, αλλά κυρίως η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, του NissanConnect, η οποία αγγίζει τις 8 ίντσες, έναντι των 7 ιντσών που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Περισσότερη δουλειά όμως έριξαν οι άνθρωποι της Nissan στα μηχανικά μέρη του Navara, μιας και ήθελαν να αυξήσουν την αποδοτικότητα, αλλά και να διατηρήσουν την υψηλή αξιοπιστία για την οποία έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από τους επαγγελματίες. Το θηριώδες Nissan Navara κινείται και πάλι από τον διτούρμπινο (πλέον) turbodiesel κινητήρα των 2,3 λίτρων, με ισχύ που ξεκινάει από τους 163 ίππους και φτάνει μέχρι και τους 190 και αντίστοιχα ροπή 425 ή 450 Nm, διαθέσιμα από τις μόλις 1.500 σ.α.λ.
«Περιποιημένα» είναι και τα εσωτερικά μέρη του πετρελαιοκινητήρα, όπου τα πιστόνια διαθέτουν μια νέα επίστρωση, όπως και τα κουζινέτα, με την Nissan να την ονομάζει Diamond-Like Carbon Coating, ενώ έχει χαμηλότερη σχέση συμπίεσης που πλέον αγγίζει το 15,1. Η πίεση του συστήματος ψεκασμού καυσίμου αυξήθηκε από 2.000 σε 2.200 bar με νέα αντλία, για μεγαλύτερη ακρίβεια και απόδοση, ενώ το σύστημα ψύξης νερού έχει αλλαχθεί και αυτό, όπως και το σύστημα εξάτμισης, που πλέον ενσωματώνει φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF).
Μεγάλη αλλαγή είναι αυτή του κιβωτίου ταχυτήτων, όπου στο νέο Navara έχει τοποθετηθεί ένα εντελώς νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο είναι εξ´ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Ευρώπη. Διαθέτει διαφορετικά «συγχρονιζέ», έχει μικρότερες διαδρομές, ενώ η όπισθεν βρίσκεται «δίπλα» στην 1η σχέση. Βελτιωμένο είναι σύμφωνα με την Nissan και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που συνοδεύει την έκδοση των 190 ίππων.
Οι αλλαγές για το Navara δεν σταματούν σε όλα τα παραπάνω, μιας και μια σημαντική αναβάθμιση έχει επιτελεστεί στην ανάρτηση του ιαπωνικού pick. Πλέον είναι διαθέσιμη μια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων δεύτερης γενιάς, η οποία διαθέτει αυξημένο ύψος κατά 25 χλστ. Το καλύτερο όμως είναι πως τα φύλλα σούστας δεν υπάρχουν πια, όπου αμορτισέρ δύο σταδίων σε όλους τους τροχούς κάνουν εξαιρετική δουλειά. Στην έκδοση King Cab, το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 55 έως και 95 κιλά, ενώ στο Double Cab κατά 54 έως και 114 κιλά, ανάλογα με την έκδοση – συνολικά, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 1.150 έως και τα 1.180 κιλά. Τα εμπρός δισκόφρενα έχουν αυξηθεί σε μέγεθος, με τη διάμετρο των εμπρός να αγγίζει τα 320 χλστ. έναντι των 296, ενώ πλέον στον πίσω άξονα υπάρχουν δισκόφρενα 308 χλστ. κι όχι ταμπούρα με τα οποία εξοπλίζονταν τα προηγούμενα Nissan Navara. Οι αλλαγές αυτές πέραν του γεγονότος ότι βελτιώνουν κατά πολύ τον τομέα πέδησης, προσφέρουν και βελτιωμένη αίσθηση του πεντάλ, αλλά και της δύναμης που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός (κατά 40% λιγότερη) για να φρενάρει με ασφάλεια.
Τέλος το νέο Nissan Navara εφοδιάζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, όπως για παράδειγμα τα Trailer Sway Assist, Intelligent Braking, Hill Start Assist, Hill Descent Control και Intelligent Around View Monitor.
Πηγή: autogreeknews.gr