Μέχρι πότε θα είναι στη μόδα τα SUV;
Είναι γεγονός πως η κατηγορία των SUV καλπάζει σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Είναι γεγονός πως η κατηγορία των SUV καλπάζει σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια, αλλά δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν πως αναπόφευκτα θα σημειωθεί πτώση. Και μάλιστα μεγάλη!
Αλλά εν αντιθέσει με τις πεποιθήσεις των ανθρώπων της αγοράς, οι κατασκευάστριες εταιρείες συνεχίζουν να επενδύουν σε SUV μοντέλα, όπου σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, την τριετία 2020 – 2023 αναμένεται να λανσάρουν 246 νέα ή σημαντικά ανανεωμένα SUV μοντέλα, κάτι που σημαίνει πως κατά μέσο όρο θα έχουμε 62 νέα SUV κάθε χρονιά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Περίπου το 70% των επερχόμενων λανσαρισμάτων θα είναι Crossover, SUV και ελαφριά φορτηγά και μόνο το 26% θα είναι μοντέλα των υπόλοιπων κατηγοριών. Όμως η συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία που φέρουν πάνω τους τα νέα μοντέλα, σε συνδυασμό με τον αργό ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς αναμένεται να επιβραδύνει αρκετά την κερδοφορία των εταιρειών, κάτι που οφείλεται και στην αύξηση της τιμής απόκτησης του εκάστοτε αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα αυξάνεται κατά πολύ το κόστος εξέλιξης του, κάτι που έμμεσα επιβάλλεται τόσο με τη νομοθεσία για χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, όσο και λόγω της ανάγκης για καλύτερα και «εξυπνότερα» συστήματα ασφαλείας.
Μάλιστα οι ιαπωνικές εταιρείες που θέλουν να παραμείνουν πιστές στο να προσφέρουν sedan μοντέλα, σιγά, σιγά μετεξελίσσονται και ετοιμάζουν νέα αυτοκίνητα τα οποία είναι μια μίξη κατηγοριών, προσπαθώντας να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοραστικού κοινού, όπου μέχρι το 2023 Honda και Toyota αναμένεται να ενστερνιστούν μια ελαφρώς πιο επιθετική εμπορική πολιτική συγκριτικά με τη Nissan.
Επίσης, εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως ειδικότερα, η Hyundai και η Kia θα φέρουν πολλά περισσότερα νέα μοντέλα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό τα επόμενα δυο χρόνια, δίνοντας έμφαση στα κλασικά επιβατικά αυτοκίνητα των οποίων η οροφή χαμηλώνει αρκετά προς τα πίσω, έχοντας μια coupe πινελιά. Σύμφωνα με την ίδια την έρευνα η εισροή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αργήσει ελαφρώς κάτι που σαφώς και οφείλεται στο υψηλό κόστος ανάπτυξης και εξέλιξης. Αυτό με την σειρά του μετακυλίεται στην τιμή απόκτησης, η οποία προς το παρόν είναι απαγορευτική για το μέσο καταναλωτή. Η συγκεκριμένη ετήσια μελέτη βασίστηκε στην ιδέα ότι ένα νέο προϊόν οδηγεί κατευθείαν στην αύξηση του μεριδίου αγοράς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ως εκ τούτου, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα για την εκάστοτε μάρκα να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά.
Πηγή: autogreeknews.gr