Νέο Peugeot 2008 βενζίνη, ντίζελ και ηλεκτρικό
Η πρόσφατη παρουσίαση του νέου 208 προεξοφλούσε τον ερχομό της 2ης γενιάς 2008, κίνηση στην οποία προέβη σήμερα η Peugeot.
Εμφανισιακά, οι επιρροές από το γαλλικό σουπερμίνι αλλά και το νέο 508, είναι προφανείς. Το εμπρός μέρος ενσωματώνει παραλλαγμένα τα φωτιστικά σώματα του 208, συνοδεία των φώτων ημέρας LED α λα «χαυλιόδοντες» – τεχνοτροπία που πρωτοεισήγαγε το 508. Στο πίσω μέρος τα τρία διαγώνια LED κάτω από το ενιαίο κάλυμμα, είναι και εδώ παρόντα. Η αναβάθμιση του 2008 είναι εμφανής, με τους σχεδιαστές να το φέρνουν αρκετά κοντά στο υπερ-επιτυχημένο 3008.
Προκειμένου να συμβεί αυτό και στην προσφορά χώρων, οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 14 ολόκληρα εκατοστά, φτάνοντας τα 4.300 χλστ. Το πλάτος εκτείνεται στα 1,7 μέτρα, με το ύψος να βρίσκεται στα 1,54 μέτρα, ενώ ο χώρος αποσκευών πλέον διαθέτει 360 λίτρα.
Στο εσωτερικό το Peugeot 3d i-Cockpit δεν θα μπορούσε να λείπει, έχοντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πάνω από το ύψος του flat τιμονιού στο πάνω και κάτω μέρος, ενώ η οθόνη αφής των 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, φροντίζει για τον έλεγχο των πολυμέσων – τα οποία ενσωματώνουν σύστημα πλοήγησης TomTom και λειτουργίες MirrorScreen, MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto.
Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, στα 1.2 και 1.5 λίτρα, και τον 1.500άρη HDi. Ο 1.2 PureTech διατίθεται σε δυο εκδόσεις: 100 και 130 ίππων (6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στάνταρ στα δύο, προαιρετικά 8άρι αυτόματο στον 1.2 130). Ο 1.5 φτάνει τους 155 ίππους, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο και θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στο 2008 GT. Ο 1.5 HDi τώρα αποδίδει 100 ίππους και στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς (δεν υπάρχει τετρακίνηση σε κανένα 2008, όπως και στον προκάτοχο) αποκλειστικά μέσω του χειροκίνητου 6τάχυτου.
Τα μεγάλα νέα έχουν να κάνουν με την ηλεκτρική έκδοση. Το e-2008 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος με την σειρά του αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου 50 kWh. Με την χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, ενώ η αυτονομία βάσει WLTP αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα. Οι χώροι παραμένουν αμετάβλητοι συγκριτικά με τα θερμικά «αδερφάκια» του, καθώς οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα.
Η έναρξη της παραγωγής αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους.
Πηγή: autogreeknews.gr