Αυτό είναι το νέο σήμα της VW (vid)
Νέες φωτογραφίες στα περίχωρα του Βόλφσμπουργκ αποκαλύπτουν εκτός από το επόμενο Golf, και το νέο σήμα της VW.
Ξεκινώντας από το πρώτο, έχουμε την τέταρτη εμφάνιση της 8ης γενιάς του γερμανικού χάτσμπακ, μετά την «σύλληψή» του κατά την διάρκεια γυρισμάτων διαφημιστικού σποτ και τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δυο μαύρων μοντέλων.
Εδώ το χρώμα γίνεται ανοιχτό πράσινο (λαχανί κοινώς), το καμουφλάζ είναι πρακτικά ανύπαρκτο και ο συνδυασμός τους μας επιτρέπει να δούμε την εξέλιξη των γραμμών του best seller της VW. Στο εμπρός μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν κατέβει χαμηλότερα στην μάσκα, με το ελαφρά υπερυψωμένο καπό να προσδίδει όγκο στο παράστημα του γερμανικού χάτσμπακ. Οι προβολείς με την σειρά τους συνδυάζουν στοιχεία από διάφορα μοντέλα της «ΦαουΒε», όπως το Tiguan και το Touareg, ενώ το προφίλ του αυτοκινήτου παραμένει σχεδόν απαράλλαχτο σε σχέση με την σημερινή γενιά του.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το ίδιο προσεκτικοί ήταν οι σχεδιαστές και στην διαμόρφωση του πίσω μέρους, το οποίο αποτελεί ένα κράμα T-Roc και σημερινού Golf σε πιο επιβλητική και premium εκτέλεση. Το σύμβολο της VW δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί την νοοτροπία της σταδιακής εξέλιξης, με τις διαφορές να απαιτούν «αετίσιο» μάτι για να εντοπιστούν.
Το «VW» απαρτίζεται πλέον από λεπτότερη γραμματοσειρά, ενώ το κενό μεταξύ τους είναι πλέον μεγαλύτερο. Πιο λεπτό είναι και το δαχτυλίδι του logo, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο μήκος στα γράμματα – ειδικά στο «W», το οποίο φαίνεται και πιο «ανοιχτό». Το ίδιο γράμμα επίσης, χάνει την επαφή του με το πλαίσιο. Οι κάτω άκρες του δηλαδή, πλέον δεν εφάπτονται με τον εξωτερικό δακτύλιο. Γενικά παρατηρούμε ότι ακολουθείται η ίδια προσεκτική τακτική με τον σχεδιασμό του αμαξώματος: μετρημένες αλλαγές, προκειμένου να μην αλλοιωθεί η διαχρονική συνταγή της επιτυχίας.
Πηγή: autogreknews.gr