Δυναμική η νέα BMW M5 Touring
Η ολοκαίνουργια BMW M5 Touring κλέβει τις εντυπώσεις.
Η BMW παρουσίασε την ολοκαίνουργια M5 Touring, η οποία επιστρέφει μετά από 14 χρόνια, όταν η E61 αποσύρθηκε το 2010.
Το μοντέλο βασίζεται, φυσικά, στην M5 Sedan, και μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με εκείνη. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ο twin turbo κινητήρας V8 των Γερμανών, ο οποίος αποδίδει 585 PS και 750 Nm ροπής και συνοδεύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει επιπλέον 197 PS και 280 Nm ροπής.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Για το 0-100 η νέα M5 χρειάζεται κάτι περισσότερο από 3,5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα ή εναλλακτικά με το πακέτο M Driver’s Package 305 χλμ./ώρα (επίσης ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 Touring μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 61-67 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Ως M5, τα πολύ έντονα φουσκώματα του αμαξώματος στους πίσω τροχούς, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και η διακριτική αεροτομή οροφής, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία και δίνουν το σπορ στίγμα. Επίσης οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, η ειδικά σχεδιασμένη μάσκα και ο εμπρός προφυλακτήρας, ξεκαθαρίζουν αμέσως τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.
Το εσωτερικό, ουσιαστικά προέρχεται αυτούσιο από την M5 Sedan. Η διαφορά βρίσκεται στον χώρο αποσκευών με τον όγκο των 500 lt, που μπορεί να φτάσει και στα 1.630 lt αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Τα τελευταία, διαιρούνται σε τρία κομμάτια (40:20:40) αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την πρακτικότητα.
Η BMW δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή της νέας M5 Touring, όμως αναμένεται ότι θα είναι λίγο ακριβότερη από την M5 Sedan, η οποία ξεκινά από τα 150.000 ευρώ στην Ελλάδα.